Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادعاهای عجیبی را درباره صحبت‌هایش با شیخ دیاباته برای انتقال مهاجم استقلال به جمع سرخپوشان مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتشار یک فیلم جنجالی از صحبت‌های مهدی رسول‌پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس، حالا بخش دیگری از صحبت‌های او در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از صحبت‌هایش اظهار داشت:

اینها خواستند مرا به دام بیندازند. من که سعادتمند نبودم. شر را او آورد! (در این بخش رسول‌پناه از الفاظ زشتی در مورد مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال استفاده کرد که قابل انتشار نیست).

رسول‌پناه با آوردن نام وریا غفوری و اینکه قراردادش با استقلال شش میلیارد بوده است، ادامه داد:

دیشب دیاباته به من زنگ زد و گفت که او را به پرسپولیس بیاورم. من به دیاباته گفتم نمی‌توانم او را به پرسپولیس ببرم. او عنوان کرد که ۴۰۰، ۵۰۰ هزار دلار بدهم و حتی به ۴۰۰ هزار دلار هم راضی‌ است، اما گفتم به خدا نمی‌توانم، چون شر می‌شود. دیاباته گفت، جان مادرت مرا ببر، من اینجا اسیر هستم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:

مطمئن باشید گل‌محمدی اگر با پرسپولیس قهرمان آسیا شود، صبح روز بعد از پرسپولیس می‌رود. اگر نرفت، حاضرم وسط چهار راه نظام آباد هرچه خواستید، به من بگویید.

رسول‌پناه خاطر نشان کرد:

من بازی را بلدم و او هم می‌داند که بازی را می‌دانم و می‌داند که انصاری‌فرد نیستم که بترساند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خطاب به فردی که با او صحبت می‌کرد، گفت:

تو را هم سرمربی پرسپولیس بگذارند، این تیم قهرمان می‌شود!

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال