Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از اقدامات اهانت‌آمیز علیه ارزش‌های اسلامی و بازگشت دوباره اسلام‌هراسی در فرانسه ابراز تأسف کرد.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، در بیانیه حزب‌الله آمده است، آن چیزی که در فرانسه انتشار یافت، موجب تحریک احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه تأکید شده است که حزب‌الله به شدت اهانت عامدانه به حضرت رسول اکرم (ص) را محکوم کرده و موضع رسمی فرانسه در تشویق به این بی حرمتی را نمی‌پذیرد. حزب‌الله همچنین چنین رخدادی را خطرناک توصیف کرد و افزود: «تمامی ادعا‌های بی مورد در خصوص آزادی رأی و عقیده نمی‌تواند تعرض به مقام رسول‌الله را توجیه کند.»

جنبش حزب‌الله در ادامه از مقامات فرانسوی خواست تا با در پیش گرفتن عقلانیت و احترام به ادیان، مانع بروز تنش شوند.

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده پرداخته بود، دو چندان شده و مقامات بسیاری از کشور‌ها از جمله اردوغان و عمران خان، موضع رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری حزب الله لبنان اهانت به پیامبر فرانسه علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اظهار نظر رئیس آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا که اتهامات بسیار جدی را علیه وادا در ارتباط با پرونده ۲۳ شناگر چینی وارد کرده، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بیانیه ای منتشر و در اختیار رسانه ها قرار داد.

وادا در بیانیه خود تاکید می کند: اتهامات آقای تیگارت انگیزه سیاسی دارد و با هدف تضعیف فعالیت این نهاد بین المللی برای محافظت از ورزش پاک در سراسر جهان ارائه شده و تاکید می کند که نظرات وی مضر و بدون هیچ گونه مدرکی ارائه شده است.

آژانس مبارزه با دوپینگ چین در سال ۲۰۲۱، ۲۳ شناگر را که نمونه آنها مثبت بوده بدون در نظر گرفتن محرومیت، از اتهام دوپینگ مبرا دانسته و دلیل مثبت شدن نمونه آنان را آلودگی محیطی اعلام کرد. پس از آن وادا به پرونده ورود کرد و پس از بررسی توسط پژوهشگران مختلف بین المللی در حوزه دوپینگ وادا تصمیم چین را پذیرفت . پس از مشخص شدن تصمیم وادا آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا مدعی تبانی وادا و چین گردیده و اتهامات سنگینی را به مسئولین وادا وارد کرد. اما از اوایل سال ۲۰۲۳ به گفته مسئولین وادا چندین بار از آمریکا خواسته اند که مدارک خود را در این خصوص ارایه نمایند ولی تا کنون هیچ مدرکی ارایه نشده است.

در انتهای این بیانیه آماده است : لازم به ذکر است که به دنبال ادعاهای آقای تایگارت، وادا چاره ای جز ارجاع این موضوع به مشاور حقوقی خود برای اقدامات بیشتر ندارد.

کد خبر 6087457

دیگر خبرها

  • یادگیری زبان فرانسوی
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است