Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس کرمان از سد خوشه طلایی گذشت.

تیم فوتبال مس کرمان برابر تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه به برتری رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، تیم فوتبال مس کرمان عصر روز یکشنبه در یک بازی دوستانه با سه گل محمود شفیعی، بابا محمدی و بهرام رشیدفرخی، برابر تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاگردان رضا مهاجری که برای انجام چند بازی تدارکاتی در تهران به سر می برند، در اولین بازی دوستانه خود در این اردو، در ورزشگاه برق آلستان به مصاف خوشه طلایی رفتند. در این بازی تیم مس کرمان با حسین شهریاری در درون دروازه به میدان رفت؛ مهدی کربلایی و مصطفی سالاری دو مدافع مرکزی مس در این بازی بودند و وحید اسماعیل بیگی و پیام ملکیان دو مدافع کناری مس در ترکیب اولیه تیم بودند.

در این بازی که مس با سیستم 4-2-3-1 به زمین رفت، محمود شفیعی و حمید طاهری فرد دو هافبک دفاعی تیم محسوب می شدند و امیر طاهر، میلاد غریبی و محمد مهدی عسگری هافبک های تهاجمی تیم پشت سر بابا محمدی در راس خط حمله مس بودند. تیم مس با این سیستم از همان ابتدای بازی نمایش بسیار خوبی را در زمین مسابقه اجرا کرد و نشان داد که برنامه های هماهنگی میان بازیکنان مس کرمان روز به روز بیشتر آثار مثبت خود را نشان می دهد. تیم مس که همانند سایر بازی های دوستانه قبلی خود، در این بازی نیز با مالکیت بر توپ و زمین تسلط خود را بر حریف نشان می داد، در دقیقه 44 بازی با شوت دیدنی شفیعی به گل اول خود دست پیدا کرد.

در نیمه دوم کادر فنی مس کرمان در راستای استفاده تمام و کمال از این بازی های دوستانه بازیکنان بیشتری را در ترکیب مس امتحان کرد و نفراتی مثل عظیم گوک، علی تهامی، بهرام رشیدفرخی، محمد علی صفیا، سلمان بحرانی، محمدرضا پورمحمد را به زمین بازی فرستاد. در این نیمه هم مس بازی بسیار خوبی را در زمین مسابقه به نمایش گذاشت و در دقیقه 57 بازی بود که بابا محمدی موفق شد گل دوم مس را به ثمر برساند. این پایان ماجرا در این بازی دوستانه نبود و در دقیقه 72 بازی بهرام رشیدفرخی از روی یک ارسال کرنر به زیبایی تمام گل سوم مس در این بازی دوستانه را به ثمر رساند تا مس کرمان بردی خوب و مقتدرانه را در این بازی دوستانه کسب کند.

آنچه که در این بازی تدارکاتی به چشم می آمد، هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان مس و تسلط آن ها برای ایجاد حمله و البته نظم در کارهای دفاعی بود که نشان از شناخت بیشتر بازیکنان فصل جدید مس با یکدیگر و البته جا افتادن بیشتر برنامه های تاکتیکی کادر فنی در میان این بازیکنان بود.

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی دیگر را نیز در تهران در دستور کار دارد که حریف تیم مس به زودی در این بازی مشخص خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی دوستانه خوشه طلایی مس کرمان تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند