Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی خراسان شمالی درباره فیلم پخش شده در رسانه ها در خصوص مرگ یک فرد در شهر اسفراین توضیحاتی داد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی زارع در این باره گفت: روز گذشته اولیاء دم  این جوان با حضور در دادسرای نظامی خراسان شمالی شکایتی با عنوان تیراندازی منجر به قتل مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ادعاهای اولیاء دم متوفی، طی تماس تلفنی در حضور اولیاء دم از مدیرکل پزشکی قانونی استان درخواست کردیم تا با دقت و سرعت جسد کالبدگشایی و علت فوت و نوع صدمه های وارد شده مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع تصریح کرد: سپس دستوراتی در چند بند به ضابطان قضایی برای بررسی نحوه مرگ مقتول صادر شد تا محل درگیری را دقیقا بررسی و فیلم دوربین های مداربسته موجود در محل را جمع آوری و ارسال نمایند.

دادستان نظامی خراسان شمالی گفت: همچنین درباره دستور قضایی تعقیب و تیراندازی، صورتجلسات تنظیم شده و مشخصات ماموران دخیل در ماجرا از مراجع ذی ربط استعلام به عمل آمده است.

زارع افزود: تحقیق از شهود معرفی شده توسط اولیاء دم نیز در دست انجام است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نظامی خراسان شمالی اولیاء دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو بررسی‌های نامحسوس انجام گرفته و گزارشات واصله تغییر غیرمنطقی و معناداری در حوزه قراردادهای اجاره در سطح شهر خصوصاً در واحدهای تجاری هسته مرکزی شهر مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: صرف نظر از مسائل اقتصادی روز و تورم موجود که تأثیر مستقیم بر این مقوله دارد، ردپای برخی جریانات و دلالان و مشاورین املاک مجاز و غیرمجاز در این تغییر غیرمنطقی مشاهده می‌شود، که در نهایت منتهی به تضییع حقوق مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی و نارضایتی از عملکرد شرکت‌های مرتبط خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بررسی‌های میدانی و شناسایی افرادی که در این حوزه به عنوان اخلالگر نظام اقتصادی فعال هستند، توسط ضابطین قضائی خبر داد و گفت: با احراز هرگونه اتهام، متهم یا متهمان دستگیر شده و وفق موازین قانونی برخورد جدی و بدون اغماض از سوی دستگاه قضائی با اخلالگران در حوزه اجاره املاک و مستغلات انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6082166

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید