Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:30:33 GMT

دفاع پاریس از توهین به پیامبر اسلام(ص)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۱۶۶

دفاع پاریس از توهین به پیامبر اسلام(ص)

به گزارش افکارنیوز،

 «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه که توهین به ساحت پیامبر اسلام -ص- را در زمره آزادی بیان می‌داند اما انتقادات تند همتای ترکیه‌ای از خودش را در زمره اهانت (و نه آزادی بیان)، امروز یکشنبه در پیامی توییتری همچنان از اهانت به ساحت پیامبر اسلام -ص- دفاع کرد و گفت، عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این پیام توئیتری که به دو زبان انگلیسی و عربی منتشر شده، نوشت: «هیچ چیزی هرگز باعث نمی‌شود که عقب بنشینیم. ما به تمامی اختلافات با روحیه صلح احترام می‌گذاریم. هرگز سخنان تنفر‌آمیز را قبول نکرده و از بحث منطقی دفاع می‌کنیم. همواره در کنار کرامت انسانی و ارزش‌های جهانی خواهیم ایستاد».

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده پرداخته بود، دو چندان شده و مقامات بسیاری از کشورها از جمله اردوغان و عمران خان، موضع رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.

حزب‌الله لبنان امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «تمامی ادعاهای بی مورد در خصوص آزادی رأی و عقیده نمی‌تواند تعرض به مقام رسول‌الله را توجیه کند.»

 وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته در پی استمرار لجوجانه اقدامات اهانت آمیز به ساحت پیامبر رحمت (ص) در فرانسه که در کمال تاسف در مواردی با حمایت برخی مقامات رسمی نیز همراه بوده است، هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبران الهی خصوصا خاتم آنها رسول مکرم اسلام را به شدت محکوم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه حزب الله لبنان ترکیه فرانسه لبنان ماکرون رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک فرانسه امروز در قرقیزستان پیگیری شد که امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم با حساب ۶ بر ۵ از سد لی یو از چین عبور کرد و با صعود به فینال سهمیه در المپیک را به دست آورد.

علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم با حساب ۳ بر ۲ جالگاسبای بردی مرادف از ازبکستان را در مرحله نیمه نهایی شکست داد و با گام گذاشتن به فینال سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد

این مسابقات با راه‌یابی فرنگی کاران به فینال پایان یافت و کشتی گیران صعود کننده به دیدار پایانی، سهمیه المپیک را تصاحب کردند.

فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی از استان خوزستان هدایت ملی‌پوشان کشورمان را برعهده داشت.

مهدی بشیرزاده داور بین‌المللی کشور در این مسابقات به قضاوت پرداخت.

پیش از این مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده سهمیه المپیک پاریس کسب کرده بودند.

شهر پاریس فرانسه از ۵ تا ۲۱ مردادماه میزبان مسابقات المپیک خواهد بود.

کد خبر 846192 برچسب‌ها ازبکستان کشتی فرنگی پاریس ویژه ورزشی چین استان خوزستان فرانسه قرقیزستان

دیگر خبرها

  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه