Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع خودرو در بازار امروز نیز در فایل‌های اعلامی در بازار با نوسانی کاهشی مواجه شده است.
به گزارش خبرآنلاین، فاصله قیمتی خودرو‌ها در فایل‌های اعلامی به محدوده یک تا سه میلیون تومان برای خودرو‌هایی که در محدوده قیمتی ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان دارند رسیده است با این حال فعالان بازار خودرو می‌گویند اگر مشتری واقعی در بازار پیدا شود، اغلب فروشندگان حاضر به تخفیف برای فروش خودرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار به رکود حاکم بر بازار دامن زده است. بر این اساس سمند EF ۷ در بازار ۲۳۶ میلیون تومان اعلام شده است، اما این قیمت در برخی آگهی‌ها حدود سه میلیون تومان پایین‌تر است. نمونه گازسوز این خودرو البته ۲۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت سمند سورن ۲۶۰ میلیون تومان و قیمت سمند ساده نیز برابر با ۲۰ میلیون تومان است.

قیمت ۲۰۶ تیپ دو نیز ۲۱۹ میلیون تومان در آگهی‌های و نرخ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۲۸۹ میلیون تومان اعلام شد. نرخ تیبا هاچ بک صفر کیلومتر ۱۵۵ میلیون تومان و تیبا هچ بک رینگ فولادی ۱۵۹ میلیون تومان در آگهی‌ها گزارش شد. تیبا هاچ بک پلاس نیز ۱۶۲ میلیون تومان گزارش شده است. تیبا صندوق دار پلاس نیز ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورد. انواع تیبا در خط تولید خودرو‌های جایگزین پراید اعلام شدند.

بر این اساس نرخ پژو پارس اتوماتیک ۳۹۴ میلیون تومان و پژوپارس رینگ فولادی ۲۶۷ میلیون تومان فایل شده است.

پژوپارس دوگانه سو نیز ۲۷۲ میلیون تومان اعلام شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت همسان سازی حقوق بازنشستگان وام ودیعه مسکن قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید قیمت خودرو میلیون تومان اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد پذیرا در گفتگویی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت های تشخیص خودروهای آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آن‌ها آلاینده هوا تشخیص داده شدند، اظهارکرد: از تعداد کل خودروهای آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودروها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودروهای و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

وی گفت: همچنین از تعداد کل خودروهای آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد مقدس افزود: ۵۱ درصد خودروهای آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودروها دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899418

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول