Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه  امروز (چهارم آبان) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کرمانشاه گفت: از فردا (دوشنبه) تمامی فروشگاه‌های لوازم آرایشی، قنادی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، نمایشگاه‌ها، تمام واحد‌های آموزشی و کتابخانه‌ها، استخر‌ها و سینماها، موزه‌ها و تالار‌های پذیرایی به مدت یک هفته و تا ۱۲ آبان تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر اضافه کرد: همچنین باشگاه‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های پربرخوردی مثل تکواندو و کاراته، آرایشگاه‌های زنانه، بنگاه‌های خودرو و املاک و بازار زرگر‌ها تعطیل بوده و اغذیه فروشی ها، رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا نیز تنها می‌توانند به صورت بیرون بر عرضه داشته باشند و اجازه سرو غذا در محل رستوران را ندارند.

رنجبر با انتقاد از شهروندان و صاحبان واحد‌های صنفی که نسبت به رعایت دستورهای بهداشتی کوتاهی می‌کنند، گفت: هم اکنون تخت‌های بیمارستانی در حال پر شدن هستند، لذا از مردم و صاحبان واحد‌های صنفی درخواست می‌شود همکاری لازم را برای مقابله با شیوع کرونا داشته باشند تا تعطیلی‌ها ادامه دار نشود.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: پلیس و دستگاه قضایی با صاحبان واحد‌های صنفی متخلف و افرادی که اقدام به برگزاری مجالس عزا می‌کنند، برخورد خواهند کرد.

رنجبر سپس با اشاره به تعطیل بودن آرامستان ها، گفت: برای جلوگیری از حضور خودرو‌ها و تجمع افراد، پلیس در آرامستان‌ها مستقر خواهد شد.

رنجبر با اشاره به ممنوعیت برگزاری مجالس عزا و عروسی در کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا، از مردم شهرستان خواست تا همکاری لازم را برای مقابله با شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری داشته باشند.

او تاکید کرد: مجالس عزا یکی از کانون‌های اصلی انتشار بیماری هستند، لذا از خانواده‌های داغدار تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان از برگزاری مجالس عزا صرف نظر کنند.

او  یادآوری کرد: بی خیالی نسبت به کرونا خیلی خطرناک است و برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری همه باید حساس باشند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز ۲۸ فروردین به ۳۶۸ هزار و ۸۰۷ مجوز رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بررسی های آماری نشان می دهد؛ در میان استان ها رتبه های برتر تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا متعلق به لرستان، گیلان، همدان و چهارمحال و بختیاری است که به ترتیب 30.4 درصد، 23 درصد، 17.4 درصد و 17 درصد از پروانه های صنفی معتبر را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.
اما در میان استان ها کمترین میزان تبدیل پروانه های صنفی کاغذی به شناسه یکتا در بوشهر، ایلام و گیلان انجام شده است.در این استان ها میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا به ترتیب 6.3 درصد، 5.5 درصد و 4.8 درصد است.
از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.اگر فعال اقتصادی هستید ولی شناسه یکتا ندارید یعنی اسم تان در qr.mojavez.ir نیست از mojavez.ir غیرحضوری و راحت شناسه یکتا بگیرید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان