Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک تن مواد افیونی در خاش

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف یک تن مواد افیونی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار "احمد طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، شب گذشته اعضای این باند مسلح قاچاق را که با ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه "پشتکوه" بودند را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده ماموران انتظامی به سمت خودرو‌های پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیر‌های فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، تکاوران پلیس در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان یک تن و یک کیلو و ۷۶۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۷۳۶ کیلو و ۲۹۰ گرم تریاک، ۱۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش، ۶۳ کیلو و ۷۰ گرم شیشه و ۲۰ کیلو گرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انهدام ۴۵ باند مخوف از جرایم خشن توسط پلیس سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام ۴۵ باند مخوف از جرایم خشن توسط کاراگاهان پلیس آکاهی و دیگر رده‌های انتظامی وعملیاتی استان در یک سال گذشته خبر داد.

سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عنوان داشت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان و دیگر رده‌های عملیاتی و اجرائی در سطح استان طی یک سال گذشته " از مهر ماه سال ۹۸ تا پایان مهر سال جاری" همزمان با پایان هفته ناجا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳ درصدی کشف سرقت‌های عادی مواجه بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان جدیت ماموران پلیس آگاهی و دوایر تخصصی کلانتری‌ها در کشف جرائم و دستگیری عاملان آن عنوان داشت: در کشف سرقت‌های مسلحانه ۸ درصد و در کشف سرقت‌های به عنف ۱۱ درصد افزایش داشته ایم.

این مقام ارشد اتتظامی با اشاره به تلاش گسترده ماموران پلیس استان برای کشف به موقع وقوع جرایم منجر به جرائم جنائی تصریح کرد: اقدامات مثمر ثمر در کشف جرائم جنائی همچون قتل نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۲ درصد افزایش کشف روبرو بودیم.

سردار طاهری با بیان اینکه کشفیات به دست آمده حاصل ایثارگی و فداکاری مجموعه انتظامی استان می‌باشد، افزود: مشارکت و تعامل مردم و پلیس در بدست آمدن این موفقیت بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این راستا با اقدامات شاخص و اشراف اطلاعاتی پلیس در مدت یک سال گذشته ۴۵ باند مخوف از جرایم خشن همچون آدم ربائی، سرقت‌های مسلحانه و به عنف کشف و اعضاء این باند‌ها متلاشی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  با تاکید بر اینکه برنامه واهداف ناجا در استان در سرلوحه کار واحد‌های تخصصی و انتظامی بوده و وظیفه کشف سرقت‌ها را بر عهده دارند، افزود: با توجه به وضعیت خاص استان این نوید را به مردم شریف استان می‌دهیم که وضعیت وقوع و کشف جرایم در استان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، نسبت به برخی از استان‌هایی که در عمق کشور قرار دارند خیلی بهتر است و این مرهون تلاش‌های مجموعه رده‌های پلیس‌های تخصصی و عملیاتی و همچنین مشارکت مردم و سازمان‌ها در برقراری نظم و امنیت است.

سردار طاهری با تقدیراز زحمات کارکنان مجموعه پلیس آگاهی و رده‌های تخصصی استان و کلانتری ها، و همراهی مردم با پلیس، تاکید کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت عمومی و تعامل هدفمند ضروری است.

این مقام ارشد انتظامی مهم‌ترین هدف قرارگاه مقابله با سرقت را پیشگیری و کاهش وقوع سرقت عنوان و بیان کرد: باید با تشدید اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع با مجرمان به ویژه در محله‌های جرم خیز، محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه آن‌ها ناامن کنیم.

کشف سوخت قاچاق در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از توقیف ۲ دستگاه تریلی سوخت کش حامل ۶۵ هزار لیتر بنزین قاچاق خبر داد.

سرهنگ " داریوش سرگلزایی اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی گشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سراوان - خاش به ۲ دستگاه تریلی سوخت کش مشکوک شده و دستور ایست دادند.

او  تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها و در بازرسی از آن‌ها ۶۵ هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به توقیف خودرو‌ها خاطر نشان کرد: هر ۲ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی کشف مواد مخدر درگیری مسلحانه ماموران پلیس کشف سرقت ها سال گذشته مواد مخدر خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ جواد رفیعی، اظهار داشت: ماموران مرزبانی در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600 عدد آمپول را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه، بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقای امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به لطمات فراوان و جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق پنج میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شرق کشور