Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:43:48 GMT

ابومسلم در آستانه احیای دوباره

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۳۰۲

ابومسلم در آستانه احیای دوباره

مالک باشگاه ابومسلم در گفتگویی رسماً پرده از احیای دوباره این باشگاه برداشت و گفت به زودی اخبار تکمیلی در این زمینه اعلام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا عباسی مالک ثبتی باشگاه ابومسلم خراسان ضمن درباره احیای دوباره این باشگاه قدیمی که به عنوان هویت فوتبال خراسان شناخته می‌شود، گفت: حدود دو ماه است که به صورت فشرده مشغول رایزنی‌ها و انجام مذاکرات طولانی با چهره‌های نام‌آشنا شهری و استانی هستیم تا بتوانیم هیات موسس نام‌آشنا و کاربلد و باتجربه را برای احیای دوباره باشگاه ابومسلم انتخاب نماییم و خوشبختانه با محبت و حمایت دوستان و همراهان عزیز، اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و به زودی در جلسه اعضای هیات موسس باشگاه، تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانم این نوید را به هواداران پرشور ابومسلم بدهم که هیات موسسی باتجربه و سرشناس برای احیای دوباره هویت و برند فوتبال خراسان تشکیل شده است.

 

وی افزود: پس از برگزاری جلسه هیات موسس، کادر مدیریتی جدید باشگاه مشخص خواهند شد و رسماً فعالیت‌های لازم برای حضور در رقابت‌های فصل جدید آغاز می‌شوند؛ هر چند فرصت کوتاهی تا شروع مسابقات داریم اما تمام سعی خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با موافقت اعضای هیات موسس و هیات مدیره، تیم فوتبال باشگاه خود را جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران مهیا کنیم.

ابومسلم مشهد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابومسلم مشهد دسته یک احیای دوباره هیات موسس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان