Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از فارس، جسد بی‌جان دو کودک 14 و 12 ساله ظهر امروز در یکی از آبگیرهای پیرامون بلوار شهید رجایی بندرعباس در محدوده دوراهی ایسنی کشف شد.

این دو کودک یکی به نام حسین و دیگر به نام علی اکبر متولد 87 و 85 اهل محله شیر اول بندرعباس بوده‌اند که از روز 5شنبه هفته گذشته از حوالی صبح از منزل خارج شده و دیگر مراجعت نکردند تا این که پیکر بی جان آنها ظهر امروز یک شنبه 4 آبان ماه از سوی اهالی محله دوراهی ایسینی پیدا شده و پس از اطلاع به آتش‌نشانی و نیروی انتظامی از آبگیر خارج و به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس آگاهی در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است.

منطقه‌ای که جسد کودکان در آن پیدا شده، منطقه‌ای نسبتا صعب العبور است و نوع آبی که در آن یافت شده‌اند نیز آب پاک و زلالی که انگیزه شناکردن در افراد ایجاد کند، نیست و لذا ابعاد دیگری از موضوع را در اذهان تداعی می‌کند.

کد خبر 560049 برچسب‌ها استان هرمزگان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: سه طبیعت‌گرد در منطقه گزو مفقود شده بودند که پس از ۹ ساعت تلاش توسط عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم امداد‌رسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، وحید متانی از مفقود شدن 3 طبیعت‌گرد در منطقه گَزو سوادکوه و نجات آنها خبر داد و گفت: سه نفر طبیعت‌گرد در منطقه گَزو سوادکوه مفقود شده بودند و پس از مطلع شدن از مفقودی این افراد عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم جهت یافتن و امدادرسانی وارد عمل شدند.

وی یادآور شد: عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم پس از 9 ساعت تلاش  توانستند به این مفقود شدگان کمک و امدادرسانی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: این موضوع امروز اتفاق افتاد و پس از اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مازندران نسبت به مفقود شدن 3 طبیعت‌گرد در منطقه امام‌زاده گزو بود که  بلافاصله یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جوارم به همراه یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه، خاطرنشان کرد: با توجه به نبود آنتن‌دهی که منجر به قطع ارتباط تلفنی با طبیعت‌گرد‌ها شده بود، جست‌وجو 9 ساعت به طول انجامید و پس از آن موفق به پیدا کردن افراد شده و پس از دسترسی و با هماهنگی‌های لازم افراد به محل امن انتقال داده شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ مکان مرموز و ناشناخته جهان
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • پسربچه مرودشتی در ساحل بندر سیراف غرق شد
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • حجم آب سد تنگ حمام به بیش از ۱۰۰ درصد پُرشدگی رسیده است
  • فیلم/ شعر طیبه عباسی درباره پیدا شدن وصیتنامه کودک فلسطینی