Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: طی تماس تلفنی مردمی با جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن مرد ۴۰ ساله در منطقه عشایرنشین و کوهپایه‌ای روستای مطاع، بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به ۱۸ ساعت عملیات جست و جو و نجات در طی ۲ روز گذشته افزود: تاکنون ۴ تیم امدادی به روستای مطاع از توابع بخش اسماعیله جیرفت برای جست و جوی فرد مفقودی اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح با اشاره به اینکه عملیات جست و جو در سومین روز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این عملیات فردا دوشنبه پنجم آبان ۹۹ با همکاری تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، منوجان، بم و عنبرآباد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: تا هفتم فروردین‌ماه 40 حادثه در طول اجرای بیست‌وچهارمین طرح خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر در سطح استان پوشش داده شده است.

محمود اکبری اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط‌عمومی هلال احمر استان، وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت:۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • تلاش برای ایجاد فرهنگ خود امدادی ۷۶۰۰ مسافر نوروزی در یزد
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز