Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دادگاه رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) رأی به ادامه بازداشت «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی که ۹۱ روز است در اعتصاب به سر می‌برد، داد.

به نوشته المیادین، دادگاه عالی صهیونیستی در حکم امروز خود همچنین با انتقال این اسیر فلسطینی به یکی از بیمارستان‌های فلسطینی مخالفت کرد.

الاخرس ۴۹ ساله اهل شهر جنین کرانه باختری است که رژیم صهیونیستی او را در ۲۷ ژوئیه گذشته بدون تفهیم اتهام بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اعتراض به بازداشت اداری خود و شمار قابل توجه دیگری از اسرای فلسطینی، دست به اعتصاب غذا زده است.

با وخیم شدن حال این اسیر فلسطینی، گردان‌های «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آماده‌باش و بسیج عمومی در بین نیرو‌های خود خبر داده است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز امروز با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر آزادی ماهر الاخرس اسیر فلسطینی تأکید کرد که اشغالگران باید به بازداشت‌های خودسرانه پایان داده و او و صد‌ها فلسطینی را که ناعادلانه بازداشت شده‌اند، آزاد کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی ماهر الاخرس اعتصاب علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم

معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.

به گزارش ایسنا، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه به روزنامه سعودی «الشرق» گفت: به ما گفته شد که اگر در کلیدهای قرارداد مبادله انعطاف نشان دهید، رژیم اشغالگر اسرائیل آماده است تا انعطاف پذیری مثبت بالایی در خواسته‌های شما داشته باشد که منجر به توافق شود.

وی افزود: در اینجا به این وعده و این خواسته پاسخ دادیم، بنابراین درخواست برای آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی به ازای هر سرباز مرد یا زن اسرائیلی را به ۵۰ اسیر کاهش دادیم.

الحیه تصریح کرد: ما بر ضرورت آتش‌بس تاکید کردیم، اما برنامه فعلی شامل آن نمی‌شود. در توافق پیشنهادی درباره آتش‌بس صحبت شده اما درباره خروج نظامیان اشغالگر از غزه کوچکترین اشاره‌ای وجود ندارد.

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس غزه بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه تاکید کرده است.

این عضو حماس همچنین شایعات درباره درخواست این جنبش برای خروج از قطر را تکذیب کرد و گفت به نفع همه است که حماس در جایگاه خود بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • بیرون کشیدن پیکرهای 283شهید از بیمارستان ناصر در خان یونس
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته