Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان درخصوص طرح آمران سلامت در سراسر استان گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگترین دغدغه‌های کنونی کشور و استان تبدیل شده و شاهد وضعیت قرمز در همه نقاط استان هستیم.

او افزود: به منظور لبیک به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل ویروس کرونا، طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه و توسعه آموزش‌های همگانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادادی اظهار داشت: در این طرح اعضای داوطلب بشردوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحاب و سحر با برپایی ایستگاه‌های موقت در سطح شهر‌ها به ویژه اماکن پرتردد به ارائه خدمت خواهند پرداخت، ضمن اینکه راهنمایی لسانی به افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت بهداشت با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از اهم وظایف آمران سلامت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: با توجه به سرعت انتقال کووید ۱۹ و شرایط ویژه پاییزی برای مهار شیوع این ویروس و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، نیازمند همدلی و مشارکت همگانی هستیم. صدای شکسته شدن سیل بند‌های مقابله با این بیماری با سیر صعودی ابتلا و مرگ و میر ناشی از این پاندمی هشداری جدی برای روز‌های سخت آینده خواهد بود.

او گفت: در صورت ادامه بی اعتنایی عده‌ای به استفاده از ماسک، شرکت در اجتماعات بزرگ، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های بهداشتی، امکان کنترل وضعیت را برای کادر درمان بسیار مشکل کرده و به دنبال آن احتمال بروز فاجعه‌های انسانی وجود دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح آمران سلامت هلال احمر آمران سلامت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد