Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  مرتفع شد.

 وی ادامه داد: پس از درج خبری مبنی بر انحلال تیم نفت و گاز گچساران  که از تیم های خوب استان و کشور در لیگ 2 بوده، این موضوع موجب نگرانی دوستداران و هوادران تیم و همچنین مردم استان و شهر گچساران شده بود استاندار به موضوع ورود کرده و دستور پیگیری  و بررسی موضوع را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار بالا بردن  تقویت اعتبارات  ورزش استان به ویژه کمک به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در دستور کار قرار داد.

 تقوی عنوان کرد: استاندار  تماس‌هایی با وزرات نفت و همچنین وزارت ورزش و جوانان  برقرار و با این 2 وزارت خانه نامه نگاریی هایی صورت داد.

وی ابراز کرد: استاندار در اسرع وقت شرکت نفت و گاز گچساران و اداراه کل ورزش و جوانان استان را به صورت ویژه مامور بررسی  و پیگیری دقیق موضوع قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:پس از تماس و پیگیری‌های مکرر طی تفاهم نامه 3 جانبه  بین وزارت نفت، ورزش و جوانان  و استانداری کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد قریب بر 40 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل تم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص داده شود و اعتبار و سقف بودجه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که بسیاری کاهش یافته بود و منجر به انحلال تیم شده بود افزایش چشمگیری یابد.

 تقوی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که استاندار به این رقم و اعتبار قانع نبود و درخواست اعتبار 80میلیارد ریالی برای کمک به تیم را داده بود.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود با موضوع سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان سمنان ضمن بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان برای ۴۶۷ پروژه اعتبار تخصیص داده شد، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱۱ طرح افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه ۲۵۶ طرح دیگر در دست اجرا قرار دارد، افزود: برای دور دوم سفر نیز طرح‌های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالا برای تخصیص اعتبار پیشنهاد داده شدند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای طرح‌های اولویت‌دار در دوم سفر ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، ابراز داشت: تخصیص ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن در مصوبات اولیه است.

هاشمی ضمن بیان اینکه سفر رئیسی به استان سمنان اولین سفر طی سال ۱۴۰۳ است، تصریح کرد: از این رو صحبت‌های ایشان در دو شهر شاهرود و سمنان مورد توجه رسانه‌های خارجی و داخلی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: جشن راه اندازی واحدهای راکد و جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور برنامه ریزی شده است.

به گزارش مهر، در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه تصویب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال اختصاص یافت.

کد خبر 6080386

دیگر خبرها

  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد