Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور دیگر امکانی برای اعمال محدودیت و تحریم‌های جدید علیه ایران و روسیه ندارد.

 رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا چنان تحریم‌هایی را علیه روسیه و ایران وضع کرده است که دولت این کشور دیگر امکانی برای اعمال محدودیت‌های جدید علیه دو کشور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که واشنگتن به ادعا‌های مراکز اطلاعاتی آمریکا مبنی بر اینکه روسیه و ایران برخی اطلاعات مربوط به ثبت نام رای دهندگان آمریکایی را در دست دارند و می‌خواهند بر انتخابات تأثیر بگذارند، گفت: «یکی از مشکلاتی که ما با ایران و روسیه داریم این است که اکنون آنقدر تحریم علیه این کشور‌ها اعمال کرده ایم که فرصت و امکان بسیار کمی برای انجام هر کار دیگر و اعمال تحریم جدید را داریم. اما ما در حال بررسی همه اقدامات مهار کننده احتمالی هستیم که می‌توانیم علیه این کشور‌ها اعمال کنیم، همچنین سایر کشورها، از جمله چین و برخی از کشور‌هایی که هنوز نامی از آن‌ها برده نشده است سعی دارند تا در موضوع رای دادن مردم آمریکا در انتخابات تأثیر بگذارند. این غیر قابل قبول است».

وی افزود که واشنگتن در حال بررسی «گزینه‌های تکمیلی» در این زمینه است.

اوبرایان همچنین در ۱۶ اکتبر گفته بود یافتن اهداف جدید برای اعمال تحریم علیه روسیه هر روز دشوارتر می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا رئیس جمهور آمریکا تحریم کاخ سفید پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

این تحریم‌ها 4 شخص و 2 نهاد را هدف قرار داده است که به ادعاd وزارت خزانه داری آمریکا مرتبط با ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که 3 شخص و 2 نهاد تحریم شده وابسته به فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران هستند و یک شخص نیز با شرکت داده افزار آرمان ارتباط دارد.

علیرضا شفیعی نسب، کمیل برادران سلمانی و رضا کاظمی‌فر رحمان نام افرادی است که خزانه داری آمریکا آنها را مرتبط با فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران معرفی کرده است.

همچنین دو شرکت «داده افزار آرمان» و «مهرسام اندیشه ساز نیک» به عنوان نهادهای مرتبط با بخش یاد شده در سپاه پاسداران معرفی شدند درحالیکه حسین محمد هارونی نیز به علت ارتباط با شرکت اول تحریم شده است.

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • اذعان صندوق بین المللی پول به مقاومت اقتصاد روسیه در برابر تحریم‌