Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:22:17 GMT

فرد هتاک به آمر به معروف در رشت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۶۱۷

فرد هتاک به آمر به معروف در رشت دستگیر شد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف در این شهر خبر داد و گفت: سپاه حمایت های لازم را از آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام خواهد داد.

به گزارش مشرق، سید اکبر قاسمی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگاران با اشاره به توجه به امر به معروف و نهی از منکر در قرآن، گفت: یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان، راهنمایی و هدایت و افزایش آگاهی و بصیرت آحاد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تذکر لسانی بهانه‌ای برای ضرب و شتم/ خانم ببخشید پارک جای سگ نیست

وی با بیان اینکه یکی از مقوله‌هایی که نیروهای امنیتی و حفاظتی به آن توجه و رصد می‌کنند بی توجهی به قوانین و شئونات اسلامی است، گفت: با هر گونه هنجارشکنی برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ قاسمی به جنگ نرم دشمن و گسترش و بهره گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: گسترش فضای مجازی زمینه را برای ورود فرهنگ بیگانه توسط هنجارشکنان به جامعه فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج سگ گردانی به عنوان یک فرهنگ غربی، تصریح کرد: متأسفانه طی روزهای گذشته فردی هتاک به بانوی آمر به معروف به واسطه انجام وظیفه دینی و شرعی خود در یکی از پارک‌های شهر رشت هتاکی کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تأکید بر اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی سپاه، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته این فرد هتاک توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ امر به معروف و نهی از منکر اخبار حوادث مشرق رشت سگ گردانی اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بانوان بافقی با سر دادن شعار‌هایی از جمله نیروی انتظامی تشکر تشکر، حجاب حکم خدا منکر آن بی حیا و... حمایت خود را از حجاب و اقدام تاثیرگذار نیرو‌های فراجا اعلام کردند. 

حجت‌الاسلام سمتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق در این تجمع گفت: براساس آیات قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ما است و اگر بخواهیم از نیرو‌های جان بر کف فراجا حمایت کنیم، محور و مبنای حمایت ما، دستورات قرآن کریم است. 

او افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب مسئله حجاب، توسط دشمن به یک چالش تحمیلی تبدیل شده است و ما باید نسبت به ملاحظات فقهی، شرعی و قانونی این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. 

سمتی بیان کرد: این تجمع‌ها هم نمادین است و هم نمادین نیست؛ نمادین است به این دلیل که همه مردم شرکت نمی‌کنند و نمادین نیست به این دلیل که این اعتقاد ما است و فقط برای این یک ساعت جمع نشدیم و قلباً با این اقدام همراه هستیم. 

اجرای سرود و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد