Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:03:38 GMT

قهرمانی هند و استرالیا در جام ملت‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۶۴۵

قهرمانی هند و استرالیا در جام ملت‌های آسیا

درمسابقات جام ملت های آسیا تیم هند در بخش بانوان و تیم استرالیا در بخش آزاد به قهرمانی رسیدند.

به گزارش ایمنا، دیدار پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی جام ملت‌های آسیا به صورت آنلاین امروز یکشنبه ۴ آبان ماه در هر دو بخش آزاد و بانوان برگزار شد.

در بخش آزاد این رقابت‌ها، تیم استرالیا که با غلبه بر ملی‌پوشان کشورمان راهی فینال جام ملت‌های آسیا شده بود در اولین رقابت با اندونزی به برتری ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بر ۱.۵ رسید و در دیدار دوم هم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

در نهایت استرالیا با برتری برابر اندونزی قهرمان جام ملت‌های شطرنج آسیا در بخش آزاد شد.

در فینال بانوان جام ملت‌های شطرنج آسیا هم تیم بانوان هند طی دو مرحله دیدار با اندونزی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به قهرمانی دست پیدا کرد.

کد خبر 451658

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شطرنج تیم ملی شطرنج شطرنج باز جام ملت های آسیا قهرمانی شطرنج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جام ملت های آسیا بخش آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان