Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@12:22:09 GMT

حمید سوریان از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۶۵۵

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده شش مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک در کشتی فرنگی ، پس از 6 روز بستری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، از بیمارستان مرخص شد.

وضعیت عمومی سوریان خوب است اما نتیجه آزمایش کرونای وی همچنان مثبت است و باید در قرنطینه خانگی، ادامه درمان خود را پیگیری کند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حمید سوریان کشتی فرنگی بیمارستان رئیس فدراسیون کشتی فرنگی حمید سوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی

ایسنا/مازندران رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل اظهار کرد:«ایلیا یزدانی» دانش‌آموز بابلی با کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشور نفر اول تیم ۶ نفره المپیاد کشوری شد که در رقابت المپیاد جهانی در انگلستان شرکت می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه امروز از ۴۷۵ پذیرفته شده مرحله اول المپیاد علمی شهرستان بابل تجلیل شد، اظهار کرد: تمامی پذیرفته شدگان مازندران در مرحله اول المپیاد علمی ۱۰۵۱ نفر بودند که ۴۷۵ نفر رشته از شهرستان بابل بودند.

مهدی اسدی امیری سهم قبولی شهرستان بابل در مرحله اول المپیاد علمی استان را ۴۵ درصد برشمرد و افزود: ۱۰۰ درصد دبیرستان‌های شهرستان بابل در المپیاد شرکت داشتند که در مجموع ۷۹۶۵ نفر رشته  ثبت نام کرده بودند.

اسدی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد هیجان آموزشی، دانش آموزان ۳۳ دبیرستان از ۴۸ دبیرستان ما توفیق قبولی در المپیاد داشتند، گفت: قبول شدگان از همه مدارس شهرستان از مدارس علوم ومعارف اسلامی، سمپاد، غیر دولتی، هیات امنایی، مدارس روستایی و شهری بودند که ۶۹ درصد مدارس ما در المپیاد مقام آوردند.

وی با بیان اینکه قبول شدگان در ۱۴ رشته مختلف بودند، یادآور شد: بیشتر قبول شدگان به ترتیب مربوط به رشته‌های ریاضی، جغرافیا، ادبی و شیمی بودند.

رئیس آموزش و پرورش بابل از کسب رتبه دوم در امتحان نهایی در سطح استان خبر داد و گفت: شرکت دانش آموزان در المپیاد علمی گام مثبت در افزایش میزان مطالعه و آمادگی برای آزمون نهایی و موفقیت در کنکور سراسری است.

وی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی غرب موجب نشد تا دانش آموزان ما از علم آموزش عقب بمانند، تصریح کرد: دانش‌آموزان ایرانی هوشمندانه تمام ترفندهای دشمن را خنثی کرده و در المپیادهای علمی ملی و جهانی سرآمد هستند.

 اسدی بیان کرد: بابل این افتخار را داشت که ۱۱ سال متوالی با کسب رتبه نخست در حوزه المپیاد و کسب رتبه‌های کیفی کنکور شاخص کشور و استان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!