Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@15:10:56 GMT

تمدید محدودیت های جدید کرونایی برای اصناف

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۷۹۲۷

تمدید محدودیت های جدید کرونایی برای اصناف

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت براماکن عمومی پایتخت در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت های کرونایی در پایتخت اظهارداشت: عصر امروز یکشنبه ۴ آبان ماه ۱۳۹۹ با مذاکره تلفنی با استاندار تهران و رییس اتاق اصناف تهران درمورد ۴ گروه تعیین شده توسط ستاد ملی کرونا صحبت شد.

وی گفت: دکتر محسنی بندپی در این تماس تلفنی تاکید کردند که فعلاً در شهر تهران گروه ۱ و ۲ صنوف می توانند در هفته جاری با رعایت کامل شیوه نامه های مراقبت بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا فعالیت کرده و گروه ۳ و ۴ صنوف و رسته های کاری همچنان طبق مصوبات هفته های اخیر ستاد ملی کرونا تعطیل بوده و به هیچ وجه تا اطلاع ثانوی امکان فعالیت را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی از خانواده بزرگ و دلسوز اصناف و شهروندان تقاضا کرد: جهت مراقبت و صیانت از جان شهروندان بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه های اجرایی بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا را اجرا کنند.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسنی بندپی ستاد ملی کرونا رئیس پلیس شهر تهران کرونا محسنی بندپی ستاد ملی کرونا ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام
  • محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • هدف گذاری وزیر اقتصاد برای اجرای کامل مقررات زدایی | شناسه یکتا چه کاربردی برای صاحبان مجوز دارد؟
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌ها پیش از پایان دولت