Web Analytics Made Easy - Statcounter

آاِک آتن ۳ امتیاز حساس را با گلزنی مهاجم ایرانی‌‌اش دشت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته پنجم سوپرلیگ یونان تیم آاِک با درخشش ستاره ایرانی خود به سه امتیاز ارزشمند خارج خانه دست یافت و  شکست یک بر صفر را به ایانینا تحمیل کرد.

تک گل آاِک را در این بازی خارج از خانه کریم انصاری‌فرد در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انصاری‌فرد در دقیقه 70 بازی برابر ایانیا با اولیورا تعویض شد.   آاِک آتن با کسب این پیروزی 10 امتیازی شد و تا رده چهارم جدول سوپرلیگ یونان صعود کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان لیگ برتر در فصل جاری در ترکیب فولاد خوزستان یک ستاره بوده است؛ در فصلی که فولاد از روزهای خوب خودش دور بوده و نتایجی دور از انتظار را کسب کرده، انصاری توانسته با عملکرد فوق‌العاده در چندین مسابقه به تیمش کمک کند و مراجعه به آمار نشان می‌دهد که کاپیتان قرمزپوشان اهوازی تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فصل جاری است.

انصاری در فصلی که فولاد با گذشت 24 بازی تنها 21 امتیاز اندوخته، توانسته 3 گل برای تیمش بزند که سه گل او سه امتیازی بوده است. این مهاجم باتجربه همچنین چهار پاس گل برای هم‌تیمی هایش ارسال کرده تا رد پایش در موفقیت‌های اندک فولاد به وضوح دیده شود.

اتفاق ویژه‌ای که در بازی گذشته فولاد مقابل مس رفسنجان رخ داد، نیمکت‌نشینی ساسان انصاری با وجود این آمار خوب بود؛ کاپیتان قرمزپوشان با نظر عبدالله ویسی کارش را در بازی روز جمعه از روی نیمکت شروع کرد و جالب اینکه این مساله باعث شد شب عجیبی را سپری کند.

انصاری تا اواسط نیمه دوم که به صورت تعویضی به زمین برود، یک لحظه هم روی نیمکت آرام و قرار نداشت؛ او سعی می‌کرد با حمایت از هم‌تیمی هایش آنها را داخل زمین تهییج کند و گامی در راستای موفقیت فولاد بردارد. این بازیکن باتجربه، زمانی به عنوان تعویضی وارد زمین شد که تیمش در شوک دریافت گل از مس برخلاف جهت بازی بود اما با ورود به زمین یک انرژی مضاعف را به هم‌دسته های خود داد و جنب و جوش و تلاش مضاعف او حتی باعث شد تا فولاد در دقایق پایانی چند فرصت خوب گلزنی هم به دست بیاورد که البته با بی‌دقتی و بدشانسی به گل تساوی ختم نشد.

در نهایت انصاری با انبوهی از حسرت و ناراحتی بابت شکست فولاد زمین بازی را ترک کرد؛ تصاویری که از ساسان هنگام خروج از زمین ثبت شده، بغض او بابت این شکست تلخ و خطرناک شدن اوضاع برای بقای فولاد در لیگ برتر را به خوبی نشان می‌دهد.

با توجه به شرایط حساسی که فولادی ها برای بقا در لیگ برتر پیدا کرده‌اند، به نظر می‌رسد در بازی های آینده شاهد بازگشت تاثیرگذارترین بازیکن این تیم به ترکیب اصلی باشیم. بی‌شک عبدالله ویسی که دوست ندارد تیمش امتیازات باقیمانده را از دست بدهد، از حالا برای مسابقه بعدی فولاد به فکر چاره است و احتمالا یکی از برنامه‌های او بازگرداندن کاپیتان به ترکیب اصلی برای بالا بردن آمار دوندگی و سرعت بازی تیمش خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟