Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هشتم لوشامپیونه فرانسه با پیروزی قاطع تیم فوتبال لیون مقابل موناکو به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال لیون در ورزشگاه خانگی خود به مصاف موناکو رفت و میهمانش را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

ممفیس دپای در دقیقه 12، کارل توکو اکامبی دو بار در دقایق 34 و 44 و هوسم اوئار در دقیقه 41 (پنالتی) گل‌های لیون را به ثمر رساندند و تنها گل موناکو را هم ویسام بن‌یدر در دقیقه 48 از روی نقطه پنالتی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی همچنین ملوین بارد بازیکن تیم لیون در دقیقه 89 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

لیون با کسب سومین پیروزی‌اش 13 امتیازی شد و به رده ششم جدول لوشامپیونه صعود کرد. موناکو هم با قبول سومین شکست خود در این فصل با همان 11 امتیاز قبلی به جایگاه دوازدهم سقوط کرد.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه موناکو لیون لوشامپیونه موناکو لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: هواداران سنگ تمام گذاشتند و همه آمده بودند. زحمت کشیدند و تیم را تشویق کردند. بازی را باید بهتر از از اینها تمام می‌کردیم، اما بعد از آنکه ۳ هیچ جلو افتادیم بازی را ساده گرفتیم. اتفاقاتی افتاد که نتیجه بازی ۳ بر ۲ شد و بازی را خیلی سخت کردیم. تجربه مهمی شد و از این بازی باید درس بگیریم. خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم ولی قطعاً از این بازی باید درس بگیریم.

مدافع تیم استقلال درباره بازی سخت هفته آینده تیمش در خانه تراکتور گفت: همه بازی‌ها سخت است. هفته قبل در اراک مقابل آلومینیوم، امروز برابر شمس آذر دیدید که سخت شد، بازی‌ها همه سخت هستند و هیچ بازی آسانی نداریم. تلاش می‌کنیم تا با آمادگی صددرصد به میدان برویم و برابر تراکتور نتیجه خوبی بگیریم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول