Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، حمید مرانی‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات در ماجرای کتک خوردن یک دختر جوان در این شهر ، اقدام به احضار این افراد برای بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، کرده است. در حال حاضر یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض دریافت اطلاعات آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان آبادان گفت: قبل از این ماجرا از سوی دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت شکایتی در سیستم قضایی ثبت نشده و فقط در اردیبهشت ماه سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این مرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود. 

این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است. این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از این پرسنل شرکت نفت شکایت کرده است و قوه قضاییه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت مذکور و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان نیز درباره این حادثه اظهار داشت: خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود و همراه خود مواد آتش‌زا و مقداری اسید نیز داشته است که در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته و به تازگی اخراج شده و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است، افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی در ادامه بیان داشت: طبق اظهارات دختر آبادانی موارد دیگری نیز مطرح شده که در این خصوص تحقیقات در حال انجام است. مأمور نگهبانی نیز که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده، بازداشت و روانه زندان شده است.اما در پی انتشار فیلم کتک زدن دختر جوانی از سوی دو زن در شهرستان آبادان، پلیس نیز واکنش نشان داد.
در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که دو زن یک دختر جوان را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند و از همسایگان درخواست تماس با پلیس ۱۱۰ را داشتند بلافاصله پس از تماس‌های مردمی، پلیس آبادان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و طرفین نزاع را به کلانتری منتقل کرد.
تحقیقات اولیه پلیس حاکی از اختلاف قبلی دختر جوان با این خانواده بود که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیس آغاز شد و طرفین نزاع پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .

منبع: رکنا

کلیدواژه: ضرب و شتم حادثه سرقت پزشکی منزل زندان فیلم پلیس فضای مجازی اخبار حوادث ایران دختر خوردن کتک احضار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس تلگرام جوان دختر کرونا پلیس ماه فیلم قزوین انتشار دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در گتوند؛ دادستانی ورود کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند از تشکیل پرونده در خصوص یک فقره کوه‌خواری در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان ، کامران رومیانی شنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: به دنبال دریافت گزارش مردمی در خصوص تسطیح و درختکاری در جاده اختصاصی سد گتوند علیا توسط اشخاص مشخص و نامشخص، این دادستانی به موضوع ورود کرد.

وی افزود: برخی افراد با تسطیح و درختکاری اراضی ملی و منابع طبیعی که متعلق به بیت المال است، قصد تغییر کاربری آن و تبدیل به باغ و ویلا دارند که این اقدام آنان جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

رومیانی با بیان این که در این خصوص چند نفر شناسایی شدند که تحقیقات از آن‌ها آغاز شده است گفت: دستورات لازم برای بررسی محلی، قرار کارشناسی و سایر اقدامات مقتضی برای کشف زوایای پرونده صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند از مردم خواست تا در راستای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی طبیعی و عرصه‌های ملی و یا تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و باغ‌ها، مراتب را به مراجع قضایی اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • قتل مرد جوان در لواسان
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • ماجراِی انتشار فیلم گم‌شدن پسربچه ۱۳ساله در تهران
  • ماجراِی انتشار فیلم گم شدن پسربچه ۱۳ ساله در تهران
  • کوه‌خواری در گتوند؛ دادستانی ورود کرد