Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:56:53 GMT

۲ مصدوم در تصادف در محور سنندج-همدان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۲۶۵

۲ مصدوم در تصادف در محور سنندج-همدان

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جلالی اظهار کرد: ساعت ۱۸:۴۰ امروز (۴ آبان ماه ۹۹) با اعلام تصادف خودرو سواری پژو پارس با پژو ۲۰۶ در محور سنندج_همدان، فورا تیم واکنش هلال احمر استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن تیم واکنش سریع به محل تصادف به علت شدت برخورد، یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ که در خودرو گرفتار شده بود پس از نیم ساعت تلاش تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کردستان از لابلای انبوهی از آهن الات رها سازی و تحویل نیرو‌های اورژانس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلالی خاطرنشان کرد: ۲ نفر مصدوم این حادثه توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان کوثر شهرستان سنندج انتقال یافتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری تصادف هلال احمر جاده سنندج به همدان علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ایسوزو و کامیون هوو در کیلومتر ۷۳ محور قزوین - رشت (محدوده کوهسنگی) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم  پایگاه امداد و نجات  شیرین سو دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از رهاسازی ۱ مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت