Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در برخی از نواحی استرالیا، ورزش و مسابقه جدید و هیجان‌انگیزی راه‌اندازی شده که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در این مسابقات قرون وسطایی، گروهی از مردان با پوشیدن زره، کلاهخود و همچنین با در دست داشتن شمشیر و سپر، اقدام به نبرد تن به تن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این مسابقات باستانی در کشور استرالیا بسیار رواج پیدا کرده است و شرکت‌کنندگان به شیوه جنگ‌جویان قرون وسطی با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از این مسابقات را تماشا می‌کنید:

{$sepehr_media_12807610_400_300

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرون وسطی مسابقه رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد جهت تشکیل اردو از 5 اردیبهشت ماه بعد از چند ماه دوری بار دیگر نام حسن یزدانی هم در وزن 86 کیلوگرم رویت شد. با این حال اتفاق عجیب جایی بود که نام کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو اعلام شده بود، اتفاقی که باعث به اشتباه افتادن برخی شد.

با این حال طبق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار "ورزش سه" کادرفنی تیم ملی به جمع بندی لازم برای برگزاری انتخابی غیرمستقیم در وزن 86 کیلوگرم بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور رسیده است.

اینطور که پیداست در خردادماه قرار است حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت مجارستان اعزام شوند و در آنجا که مدعیان دیگری همچون آرتور نایفونوف روسیه ای هم حاضر است، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس تلاش کنند.

حسن یزدانی حدود 6 ماه قبل کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هنوز به صورت جدی تمرینات خود را روی تشک آغاز نکرده و در ماههای اخیر بیشتر درگیر فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی بوده است. او که یک طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، حالا با حذف دیوید تیلور انگیزه بیشتری هم برای رسیدن به دومین طلای المپیکی خود پیدا کرده است.

از سوی دیگر کادرفنی اعتقاد دارد که حسن یزدانی باید قبل از اعزام به المپیک 2024 پاریس حتما یک محک جدی بخورد تا وضعیت آمادگی و مصدومیت او مشخص شود. با اینکه در چرخه انتخابی حضور قاسمپور در 86 کیلوگرم پیش بینی نشده بود، اما با توجه به سابقه کسب دو مدال طلای جهان در 92 کیلوگرم، کادرفنی تیم ملی به این جمع بندی رسیده که در صورت نرسیدن حسن یزدانی به آمادگی لازم، کامران می تواند بهترین گزینه برای جانشینی او و رسیدن به طلای المپیک باشد. 

از 5 اردیبهشت ماه با حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی احتمالا شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود. احتمالا سیاست کادرفنی برای اعلام نام قاسمپور در 97 کیلو به خاطر کم کردن تنش های احتمالی درون اردوی پیش رو تا زمان برگزاری انتخابی یا اعزام خارجی هر دو نفر بوده است. بعید است که حسن یزدانی و کامران در اردو با یکدیگر سرشاخ شوند و حتی با هم مرور فن کنند.

دیگر خبرها

  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • گیاهی که در قرون وسطی از آن شربت جوانی می‌ساختند
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد