Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا محمدی روز دوشنبه در  گفت‌وگو با ایرنا، درباره مشکلات چند وقت اخیر پرسپولیس، گفت: ریشه تمام مشکلات به مسائل مدیریتی برمی‌گردد. شما دیدید که وقتی مسی می‌خواست از بارسلونا جدا شود مدیریت بارسلونا چطور با این وضعیت برخورد کرد و چگونه با یک قرارداد محکم و سنگین، اجازه جدایی نداد.

وی ادامه داد: در کشور ما اینطور نیست و قراردادها طوری بسته می‌شود که یک بازیکن بعد از یک سال بازی کردن در تیم به راحتی می تواند جدا شود، آنهم در شرایطی که چند سال با آن تیم قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم این نوع قراردادهایی که در ایران بسته می‌شود مشکل‌دار است.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا چنین قراردادهای عجیب و با بندهای عجیب در زمان بازی کردن او هم وجود داشته یا خیر؟ عنوان کرد: از سال‌های قبل چنین مسائلی وجود داشت و هر سال که جلوتر می رویم وضعیت بدتر می شود. با توجه به نوسانات ارزی که وجود دارد و با توجه به عملکردی که پرسپولیس در این چند سال داشته تیم‌های ثروتمند آسیایی در پی جذب بازیکنان پرسپولیس هستند.

محمدی افزود: چه بخواهیم چه نخواهیم ۶۰ تا ۷۰ درصد از بازیکنان فوتبال از قشر معمولی و پایین جامعه هستند، به خاطر همین وقتی پیشنهاد سنگین به آنها می شود، آنهم در خارج از ایران، سریع می خواهند جدا شوند. آنها می‌دانند در ایران پول کمتری می‌گیرند و بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد هم به دلال، مالیات و این موارد صرف می‌شود.  به خاطر همین طوری قرار داد می‌بندند که اگر پیشنهاد خارجی رسید بتوانند جدا شوند.

وی در خصوص عملکرد «حامد لک» در پرسپولیس اظهار داشت:  لک یکی از دوستان قدیمی من است. وقتی شنیدم به پرسپولیس آمده برای خودم قابل باور نبود که بتواند به این زودی در پرسپولیس برای خودش جا باز کند. اما لک بدون توجه به حاشیه ها کارش را انجام داد. در ضمن حضور یک مربی دروازه‌بان‌های خوب به نام «داود فنایی»  هم به او کمک کرد. اگر لک درگیر حاشیه نشود تا سال‌ها می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در فصل جدید لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای موفقیت دارد یا خیر؟ گفت: اگر حاشیه‌ها به تیم آسیب نزند پرسپولیس شانس خوبی دارد. مصاحبه‌ای از «سیدجلال حسینی» می‌خواندم که گفته بود امسال مهم‌ترین سال پرسپولیس است که به نظرم حرف درستی است. پرسپولیس شخصیت قهرمانی گرفته و اگر حواشی نباشد می‌تواند امسال هم موفق شود.

برچسب‌ها داود فنایی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حامد لک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داود فنایی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حامد لک داود فنایی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حامد لک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بر اثر بارندگی و خسارات وارده در هر حال حاضر تلاش برای اتصال آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

 

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

 

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

 

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده از ساعات ابتدایی آغاز شده و در حال انجام است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، همه محورهای مواصلاتی استان را باز و با تردد جاری اعلام کرد و به ادامه بارندگی‌های امروز که سبب ورود آب در برخی مناطق بندرعباس از جمله روستای چهچکور شده اشاره داشت و گفت: امدادرسانی‌ها در حال انجام و وضعیت تحت کنترل است.

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو