Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای صنفی متضرر شده‌اند اما  بیشترین آسیب شامل برخی واحدهای صنفی همچون تالارها، رستوران‌ها، فست فودی‌ها، کافه‌ها، طباخی‌ها، آشپزخانه‌ها و سفره‌خانه‌ها شده است.
وی ادامه داد: تسهیلات حمایتی دولت ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا  هر چند مرهمی برای مشاغل متضرر از کروناست اما به تنهایی کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: واحدهای صنفی این شهرستان بر اثر شیوع بیماری کرونا طی ماه‌های گذشته افزون بر هشت هزار میلیارد ریال خسارت دیده اند.
کیانی افزود: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۹۶ تن از بیماران طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۶۱۶ تن رسیده است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.


 

برچسب‌ها ویروس کرونا سبزوار اصناف خسارت مالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سبزوار اصناف خسارت مالی ویروس کرونا سبزوار اصناف خسارت مالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با این میزان سرمایه‌گذاری برای ۲۰۸ نفر در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری غذایی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن فرصت شغلی ایجاد شد.

حسین شریعتمدار تهرانی افزود : در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شد.

و بیان کرد : عمده فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال های اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.

 
 

دیگر خبرها

  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • ‌کپک سیاه چیست و چرا خطرناک است؟
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • قلعه نادری قشم در معرض نابودی/ میراث فرهنگی کجاست!+ عکس
  • ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه اصناف خراسان جنوبی