Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار تصاویری از راهبه های انجیل بدست در گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ در روز شنبه در ایالت اوهایو خبرساز شد.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از دیلی میل، در این بین عکس سه راهبه مورد توجه قرار گرفت که ماسک هایی با حروف اختصاری MGMA (مخفف شعار ترامپ: عظمت آمریکا را باز می گردانیم) بر صورت داشتند.

انتشار این عکس ها در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهبه ها هنگام سخنرانی ترامپ در سیرکلویل مشغول دعا خواندن برای او بودند.

گفته می شود که آنها راهبه های واقعی نیستند و کمپین مبارزاتی ترامپ آنها را با برنامه ریزی قبلی پشت سر ترامپ مستقر کرده است تا بدین گونه بتوانند نظر رأی دهندگان کاتولیک را به خود جلب کنند.

انتشار تصاویر با واکنش کاربران شبکه های مجازی به خصوص توئیتر مواجه شده است. کاربری نوشته است که ترامپ ناامیدانه عمل می کند.

بسیاری از کاربران معتقدند که به آنها برای رفتن به این گردهمایی پول داده شده و اصلا راهبه نیستند و فقط لباس آنها را بر تن کرده اند. ادعاهایی که با تکذیب ترامپ مواجه شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

فیاض فر بیان کرد: در روز جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.

او افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 

فیاض فر گفت: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 او بیان کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد