Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی در بازدید از زمین های کشاورزی زیر کشت زعفران در روستای زیارت اظهارکرد: میزان برداشت این محصول نسبت به سال گذشته با رشد چشمگیر ۴٠٠ درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه اگر در این حوزه کارشناسی دقیق تری اعمال شود شاهد رونق کشت زعفران در سال های آینده در این روستا خواهیم بود، افزود: یکی از بهترین روش ها برای ایجاد اشتغال روستایی کشت همین محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی بیان کرد: سطح کشت امسال زعفران در روستای زیارت حدود دو هکتار است که شامل قطعات ٢٠٠ تا ٣٠٠٠ هزارمتر مربعی است.

فرماندار گرگان گفت: با توجه به کیفیت و عیار این محصول و استقبال مردم، اراضی زیارت مستعد کشت زعفران و گیاهان دارویی است.

کد خبر 5056030

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی فرمانداری گرگان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند