Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@23:15:20 GMT

فناوری ابری به زبان ساده

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۶۷۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،تعداد کثیری از شرکت‌های مختلف به این فضای ابری علاقه نشان داده‌اند و مقدار محدودی از این فضا را در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار می‌دهند.

این فضا دقیقاً شبیه هارد درایو شما روی سیستم است منتها برای دسترسی به آن باید از اینترنت استفاده کنید در ضمن این فضا بر روی هارد درایو شما قرار ندارد و بر روی سرورهای قدرتمندی در کشورهای توسعه‌یافته قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دسترسی به این فضا هر کاربری نیاز به یک حساب کاربری دارد. کاربر با وارد شدن به حساب کاربری خود در هر مکانی و روی هر سیستمی می‌تواند به فضای ابری خود دسترسی داشته باشد.

از مهم‌ترین شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارد دراپ باکس۱ است. با وارد شدن به سایت دراپ باکس و ساخت یک حساب کاربری در آن از دو گیگابایت فضای مجانی آن استفاده کنید. اگر به فضای بیشتری نیاز داشته باشید باید در عوض پولی بپردازید که برای کاربران ایرانی مشکلاتی را به همراه دارد.

مزیت دارپ باکس وجود نرم‌افزار لازم در تمام سیستم‌عامل‌های موجود و همچنین داشتن اپلیکیشن موبایل نیز است.

از این به بعد اگر می‌خواهید به اطلاعاتتان در هرجایی و بر روی هر کامپیوتری و حتی روی گوشی‌تان دسترسی داشته باشید با ساخت یک اکانت در دراپ باکس از این امکان لذت ببرید.

فرض کنید روی یک فایل متنی در منزل در حال کار هستید، شما می‌توانید آن را در فضای ابری خود قرار دهید و در محل کار آن را ویرایش کنید در واقع می‌توانید روی لپ‌تاپتان یک سند خلق کنید و آن را روی تلفن همراهتان ببینید و حتی بعداً روی سیستم‌تان در محل کار آن را ویرایش کنید.

همچنین در دراپ باکس این امکان مهیا شده است که می‌توانید به یک فایل خاص در فضای ابری خودتان لینک بدهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فضای ابری فضای مجازی حساب کاربری فضای ابری دراپ باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان یبوست با این روش ساده

آفتاب‌‌نیوز :

هیدراته نگه‌داشتن بدن از خیلی جهات اهمیت دارد، از جمله گوارش خوب. اگر یبوست دارید و می‌دانید اخیراً کم آب نوشیده‌اید، بیشتر آب بنوشید و اثرش را ببینید.

به‌اندازه کافی آب و مایعات مصرف‌نکردن می‌تواند منجر به دهیدراته یا کم‌آب شدن بدن شده و مدفوع را خشک و سخت کند و در نتیجه عبور آن دشوار شود، خصوصاً اگر کم‌آبی بدنتان همراه با یک رژیم غذایی کم فیبر هم باشد.

فیبر محلول برای حل‌شدن به آب نیاز دارد، بنابراین بدون دریافت آب کافی، می‌تواند باعث نفخ شود. اگر غذاهای فیبردار مثل غلات کامل و سبزی و میوه و حبوبات زیاد می‌خورید، باید بیشتر هم آب بنوشید.

منبع: جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • درمان یبوست با این روش ساده
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • نصب ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ اصفهان
  • هزینه و نکات حیاتی درباره تعمیر گیربکس‌های سانگ یانگ به زبان ساده