Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:01:27 GMT

کوبیدن مشت توسط فضانورد ماه به صورت خبرنگار!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۶۸۵

کوبیدن مشت توسط فضانورد ماه به صورت خبرنگار!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ۲۰ جولای سال ۱۹۶۹ بود که نیل آرمسترانگ به همراه باز آلدرین به عنوان نخستین انسان پا روی ماه گذاشتند. یک قدم کوچک برای انسان، اما جهشی بزرگ برای بشریت. با این حال برخی از نظریه پردازان توطئه حضور آمریکا به عنوان اولین کشور روی ماه را ساختگی می‌دانند و بر این باورند این اتفاق هرگز رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کالسکه ای که با ربات حرکت می کند

به تازگی ویدئویی از یکی از دو فضانورد آمریکایی که گفته می‌شود پا روی ماه گذاشتند منتشر شده که حمله فیزیکی او به یک نظریه پرداز توطئه را به تصویر می‌کشد. «باز آلدرین» هنگامی که با سماجت این خبرنگار و نظریه پرداز توطئه در مورد اینکه او اصلا روی ماه نرفته است مواجه شد ناگهان کنترل خود را از دست داد و یک مشت به صورت خبرنگار کوبید. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که «بارت سیبرِل» در مقابل آلدرین قرار گرفته و مشغول صحبت با او است ناگهان با مشت مورد حمله قرار گرفته و نقش بر زمین می‌شود.

در این ویدئو صدای بارت شنیده می‌شود که خطاب به آلدرین می‌گوید: «آلدرین چرا به بایبل (کتاب یهودیان) سوگند نمی‌خوری که قدم روی ماه گذاشته‌ای؟» تو یک ترسو و دروغگو هستی. در این لحظه آلدرین مشتی را به صورت بارت می‌کوبد. گفته می‌شود آلدرین در حال رفتن برای مصاحبه تلویزیونی با یک شبکه ژاپنی بود که این اتفاق رخ داد.

البته این اتفاق در سال ۲۰۰۲ رخ داد، اما انتشار دوباره این ویدئو استقبال کاربران را به همراه داشت. این ویدئو توسط راب هاروی با توضیح «باز آلدرین، تو گنگستر هستی» در توئیتر منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۱.۴ میلیون بیننده داشته، ۳۰۰۰ بازنشر شده و ۲۱۰۰۰ لایک دریافت کرده است.

گفتنی است؛ باز آلدرین که اکنون ۹۰ ساله است در آن سال و با وجود ارتکاب چنین جرمی بدلیل نبود شواهد کافی تبرئه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضانوردان ناسا فضانورد ماه درگیری فیزیکی باز آلدرین روی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) هوای تهران گرم می‌شود!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی می‌روند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • (ویدئو) امانوئل مکرون پا به توپ شد
  • (ویدئو) اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • (ویدئو) هوای تهران گرم می‌شود!
  • (ویدئو) شتر موهای سر یک زن را کند و خورد!
  • (ویدئو) سیل در چین؛ ۱۱ نفر ناپدید شدند