Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@03:19:56 GMT

واکنش ولایتی به هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص)

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۶۹۴

واکنش ولایتی به هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص)

به گزارش افکارنیوز،

 علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«۱۴۰۰ سال از ابلاغ پیام وحی به خاتم انبیاء حضرت رسول اکرم (ص) می‌گذرد، پیامی که ابلاغ رحمت و مودت بین انسان هاست و عالی‌ترین و زیباترین مضامین را با خود به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسالت از همان روز‌های آغازین دعوت به اسلام و ظهور دین مبین، صاحبان زر، زور و تزویر که منافع مادی و دنیوی خود را در مقابل آرمان‌هایی همچون عدالت، معنویت و آزادی در خطر می‌دیدند به انحاء مختلف به مخالفت و دشمنی وا داشت، غافل از این که خداوند متعال پشتیبان این نور آسمانی و الهی است.

بعثت در برهه‌ای از تاریخ روی داد که جهان با جاهلیت و بربریت مصادف بود و اینک نیز جهان در آغاز قرن بیست و یکم شاهد جاهلیت مدرنی است که جایگزین جاهلیت عصر بعثت شده است.

پس از محکومیت‌های جهانی در حالی که باید شاهد جمع‌آوری و جلوگیری از چاپ نشریه موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در فرانسه می‌بودیم، اما اعمال برخورد‌ها و استاندارد‌های دوگانه موجب شد این تفکر شرک آمیز و ضد دینی در نظام آموزشی این کشور نیز رسوخ و بروز یافته و تبلیغ گردد.

تمامی این رویداد‌ها گواه آن است که رشد روز افزون اسلام خواهی و اسلام گرایی، وجدان‌های آگاه و بیدار را بر پایه آموزه‌های وحیانی رشد و گسترش داده و موجب گردیده دولتمردان و هدایت کنندگان اصلی حرکت شوم به صورت علنی وارد میدان گردند و چهره واقعی و ننگین خود را رسوا سازند.

افراط گری و هتک حرمت ساحت پیامبر (ص)، دو روی یک سکه اند که توسط صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی علیه اسلام ناب به کار بسته شده است.

در افراطی گری جسم انسان‌ها و در اهانت، روح و تفکر بشریت هدف قرار می‌گیرد، مدعیان دروغین حقوق بشر به بهانه آزادی بیان هتاکانه‌ترین اقدامات، جنایت‌ها و خباثت‌ها را انجام می‌دهند و در مقابل کوچک‌ترین مخالفت و انتقاد، سخت‌ترین مجازات‌ها و برخورد‌ها را اعمال می‌دارند و این در حالی است که خود را مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر نیز می‌نامند.

گناه بزرگ و نابخشودنی حمایت کنندگان از این اقدامات که با نقاب آزادی بیان و مدرنیته، به تایید و تشجیع اهانت کنندگان پرداخته اند، مسلماً موجب اندوه و پاسخ مسلمانان، آزادیخواهان و عدالت جویان در جهان خواهد گردید و اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان، بیداری آحاد جوامع اسلامی، محکومیت جهانی این حرکات شوم و ... را که به ارزشمند‌ترین و بالاترین مخلوق بشر اهانت می‌کنند به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همان گونه که قبلاً نیز بیان داشته است، ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ، از تمامی مسلمانان می‌خواهد با حفظ هوشیاری و آگاهی طراحان این توطئه‌های ضد اسلامی را ناکام گذارند.

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیامبر اسلام بعثت فرانسه فرانسه ولایتی هتک حرمت پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان استقلال را به همراه داشت.

کاپیتان استقلال تاکید کرد: تابع قانون هستم و تلاش می کنم سوتفاهم ایجاد شده برطرف شود. اتفاق غیر متعارف و غیر منتظره ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می دود و ماموران حراست ورزشگاه به سمت او می روند، احساس کردم به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هرحال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و ماموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

کاپیتان استقلال ادامه داد: قطعا اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می کردم. رفتار جیمی جامپ ها را به هیچ وجه تایید نمی کنم ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.
سید حسین حسینی افزود: در تمام این سالها که به شکل حرفه ای فوتبال کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ کس هنجارشکنی و بی قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می کنم سو برداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سو برداشت شده لازم می دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه از رفتارم در اراک و نه از حرف هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار ماموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکردم و نمی کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی های استقلال فکر می کنم، شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلا دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئنا از امروز برای هدفمان تلاش مضاعف می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897990

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید