Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه جوانان بهترین انتخاب برای سکان‌داری در نظام هستند، گفت: جوانان با ورود به عرصه عمل تضمین‌کننده آینده ایران اسلامی باشند - اخبار استانها -

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود مجدد جوانان صالح، مومن و انقلابی به میدان اظهار داشت: باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد که به نفع جوان تکیه فراوانی دارند و بر این باورند که اگر جوانان وارد عمل شوند با توجه به امتیازات آنان قطعا بهترین انتخاب برای سکان‌داری در نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های جوانان مومن و انقلابی افزود: جوانان امتیازات مختلفی دارند؛ به دنیا تعلق خاطر ندارند، وامدار کسی نیستند، آزاداندیش، حق طلب و حق‌جو هستند و این موضوع بدین معنی نیست که پیران تعلق خاطر دارند و وامدار کسی هستند اما به هر حال تحرک، روح و روان و دلسوزی نسبت به نظام جوانان سرمایه بی‌نظیری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) با تکیه بر جوان انقلاب خود را به پیروزی رساند، ابراز داشت: حضرت بقیه‌الاعظم(عج) نیز با تکیه بر جوانان انقلاب خود را به پیروزی می‌رساند و استوار می‌کند و امام امت با تکیه بر جوانان توانست انقلاب اسلامی را استوار کند.

تلاش جوانان بسیجی سمنان در ایام کرونا؛ از تهیه اقلام بهداشتی تا توزیع لوازم التحریرظرفیت تشکل‌های مردم نهاد لرستان برای اجرای برنامه‌های «ازدواج جوانان» به کار گرفته شودهشدار استاندار کردستان به خانواده‌ها / باند مافیایی ‌در تلاشند ‌جوانانمان را به موادمخدر آلوده کنند

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس حضور نسل جوان توانست ابتکار عمل را در دست بگیرد، گفت: امروز دقیقا نیز همینطور است و رهبر معظم انقلاب هر از چندگاهی فراخوانی اعلام می‌کنند و دقیقا مخاطب این فراخوان جوانان هستند و با تکیه بر این افراد فراخوان صادر شد.

سلیمانی با بیان اینکه جوانان با ورود به عرصه انقلاب بتوانند به نوعی تضمین‌کننده آینده این میهن باشند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه جوانان این فراخوان را صادر کردند و این فراخوان نیز به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد جوانان مومن، متعهد و انقلابی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است

مجتبی عبداللهی در پیام خود آورده است: این روز بزرگ به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) همه توان خود را در راه حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بکار می بندد و تا پای ایثار جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایـه عنایات حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق و اقتدار روزافـزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسالت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد