Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@19:33:55 GMT

کدام صنوف تهران از امروز دوشنبه تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۸۷۶۶

کدام صنوف تهران از امروز دوشنبه تعطیل است؟

از امروز فعالیت سه گروه شغلی در ۴۳ شهرستان کشور تعطیل می‌شود. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت‌ها در تهران مانند هفته‌های گذشته است.

به گزارش ایسنا، در پی رکوردهای پیاپی آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در هفته‌های اخیر، دو روز پیش وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه (۵ آبان) به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته در شهرستان‌های اعلام شده ممنوع خواهد بود.

اما در مورد استان تهران، فقط شهرستان‌های دماوند و ورامین مشمول این ممنوعیت هستند و بر اساس اعلام اتاق اصناف، در خود شهرستان تهران گروه‌های شغلی ۱ و ۲ می‌توانند در هفته جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در هفته جاری همچون هفته‌های گذشته همچنان تعطیل خواهند بود.

گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در حوزه اصناف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

اتاق اصناف تهران در این زمینه تاکید کرده که در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

لازم به یادآوری است که اصناف گروه شغلی ۲ نیز شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

بیشتر بخوانید: سخنگوی دولت: لازم باشد محدودیت‌های کرونایی تا دوهفته بعد نیز تداوم می‌یابد افزایش هولناک فوتی‌های کرونا با تشدید آلودگی هوا/ ساکنان ۹ استان کشور تا حد امکان از منزل خارج نشوند فهرست گروه‌های شغلی که از روز دوشنبه تعطیل خواهند شد (جدول) سخت‌گیری بیشتر و جریمه برای عدم استفاده از ماسک در تهران لینک کوتاه: asriran.com/0039tJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعطیلی گروه های شغلی مراکز فروش محدودیت ها فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب

در میان پلمب سریالی کافه‌ها و رستوران ها، قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران نیز چند روزی پلمب شد.

کانال اینستاگرامی پیتزا داوود با انتشار عکس زیر اعلام کرد: «پیتزا داوود» قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران است که به تازگی این مغازه نیز به خاطر عدم رعایت حجاب پلمب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران پلمب شد
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟