Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: طرح یارانه دستمزد ظرفیتی برای کمک به واحدهای تولیدی است و نقش مهمی در حمایت اقتصادی از واحدها و تثبیت اشتغال دارد.

"شکراله شیرخانی" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: استان ایلام در طرح یارانه دستمزد جزء شانزده استان پایلوت کشور قرار دارد و تا اکنون۳۲۴ نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده می کنند و توانسته اند در محل کار خود ادامه فعالیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح یارانه دستمزد، دولت با تقبل حدود ۳۰ درصد از دستمزد کارگران سعی دارد تا به کارفرماها و واحدهای تولیدی کمک کند، ادامه داد: این طرح دارای دستورالعمل و موارد قانونی خاصی است و به هر طرحی تعلق نمی گیرد بلکه دارای شرایط خاصی برای پرداخت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه های بکارگیری نیروی جدید برای کارفرما و ارتقای سطح سرمایه کارگاه های فعال بخش خصوصی اجرا می شود.
شیرخانی شرایط مورد نیاز برای برخورداری کارفرمایان از یارانه  دستمزد را؛ سن نیروی کار زیر ۲۰ سال یا بالای ۳۷ سال نباشد(برای ذکور مدت خدمت نظام وظیفه اضافه می شود)، زنان سرپرست خانوار تا سن ۴۵ سالگی واجد شرایط هستند، نیروی کار زیر دیپلم نباشد  (دیپلم و بالاتر باشد)، محل کار بایستی فعال بوده و کد کارگاه تامین اجتماعی داشته باشد و حداقل ۱ نفر بیمه شده داشته باشد عنوان کرد.
وی گفت:  این طرح با هدف افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه های بکارگیری نیروی جدید برای کارفرما و ارتقاء سطح سرمایه کارگاه های فعال بخش خصوصی اجرا می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام یارانه دستمزد نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟