Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: نظر به اهمیت نقش سازمان دانش آموزی در گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و با توجه به شرایط کنونی و عدم توفیق در برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، فضای مجازی به ویژه شبکه شاد بهترین فرصت برای حضور حداکثری دانش آموزان است.

وی در ادامه از برگزاری پویش دانش آموزی هشتگ ۱۳ آبان خبر داد و گفت: دانش آموزان پیشتاز می‌توانند بر اساس محورهای اعلام شده، محتوای تصویری شامل فیلم و عکس را تولید و از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان و یا منطقه خود به سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) کانال سازمان دانش آموزی در بستر شبکه شاد، حداکثر تا دهم آبان ماه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی افزود: اجرای سرود ۱۳ آبان، معرفی اسناد بجا مانده از لانه جاسوسی آمریکا، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، معرفی ۱۳ آبان ۵۷ و نهضت انقلابی دانش آموزان، معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی همچون شهید فهمیده، بهنام محمدی و سایر شهدای دانش آموز و معرفی ویژگی‌های امت پیامبر (ص) با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین، محورهای این پویش دانش آموزی هستند.

علیزاده ادامه داد: در خصوص اجرای سرود، دانش آموزان می‌توانند با تمرین سرود ۱۳ آبان که در کانال ساپ ارائه می‌شود موزیک آن را با استفاده از هدفون و یا هندزفری گوش داده و سرود را با صدای خود و بدون موزیک اجرا و با موبایل و قاب عمودی ضبط و کلیپ آن را ارسال کنند.

وی اضافه کرد: از آثار دریافتی توسط دانش آموزی کشور، یک کلیپ از مجموع کلیپ‌های دریافتی در قالب یک سرود همگانی و با تصویر دانش آموزان پیشتاز در کانال‌های مختلف شاد و در روز ۱۳ آبان ارائه خواهد شد.

کد خبر 5056161

منبع: مهر

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ویروس کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی سازمان دانش آموزی دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود