Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، برنامه مدرسه تلویزیونی ایران برای مقاطع مختلف تحصیلی که ازطریق شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن امروز دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ پخش می‌شود به شرح زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه تلویزیونی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • «چهار شگفت انگیز» در شبکه نسیم
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • ببینید | «چرخ» علم دوباره می‌پرخد
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است