Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، این تحلیل‌گران تاکید می‌کنند اگرچه بورس تهران از نظر بنیادی جذابترین وضعیت را از ابتدای سال ۹۹ تاکنون دارد، چرا که هم قیمت های جهانی و هم نرخ ارز در دو ماهه اخیر رشد محسوسی را تجربه کرده اند. اما بازار سهام در یک بلاتکلیفی بزرگی قرار گرفته است و سرمایه گذاران نیز در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا معاملات «صندوق پالایشی یکم» در بورس آغاز نمی‌شود؟ آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

این تحلیل‌گران همچنین بر این باورند که بورس از اواسط تابستان تاکنون دچار بی اعتمادی توام با ترس شده و در نتیجه معاملات سهامداران بدون توجه به تحلیل و گزارشهای عملکرد شرکتها است. بطوریکه در آخرین روز معاملاتی، خالص خرید حقیقی‌ها  همچنان منفی بوده  و شاهد خروج ۱۰۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بورس بودیم. تا زمانیکه این بی‌اعتمادی در بازار وجود داشته باشد شاهد رفتارهای هیجانی و  طبیعتا شاهد تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بورس خواهیم بود.  

کارشناسانی که نگاه خوش‌بینانه‌تری به وضعیت بورس تهران دارند، نیز معتقدند:  بورس تهران دچار واگرایی ایده هاست. با توجه به انتظارات سرمایه گذاران و مهیا شدن فضای سفته بازی در بازارهای موازی، بازار سرمایه با نوسانات یا بسامدهای زیادی روبه‌روست که غالبا موج های مثبت را خنثی خواهد کرد. پیش بینی می‌شود این هفته بازار صف های فروش شاخص سازها را جمع کند و تا آخر هفته روندکمی مثبت و تابلو به سبزی متمایل شود.

کد خبر 560106 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور برای امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده دزدبند و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده‌های ولی آباد و هریجان دیده می‌شود.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه سنگین است.

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار، محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی و تردد در سایر محورهای کشور روان است.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان و پل زنگوله - بلده مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، بعضی مناطق چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بعضی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

کد خبر 739852

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • تحلیل روند بازار سرمایه ۶ فروردین