Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@22:05:33 GMT

طرح اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۳۵۷

طرح اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان اصلاح شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان با اصلاح طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود موافقت کردند.

این طرح بعد از اصلاح کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به شرح زیر اصلاح می شود:

وزارت آموزش و پرورش نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم و بالاتر افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش بینی شده در ردیف 127500 به وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال 1399 تامین می شود و از تاریخ یکم بهمن سال 1399 قابل اجراست.

این موافقت با 198 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در صحن مجلس صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آمریکا از اعمال دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران خبر داد.

در همین ارتباط نیز، «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران مدعی شد که تحریم‌های ایران شامل شرکت‌ها و افراد مرتبط با برنامه موشکی، موشک‌ها و نهادهایی می‌شود که از سپاه پاسداران و وزارت دفاع حمایت می‌کنند.

سالیوان همچنین مدعی شد که ما به تقویت دفاع هوایی و موشکی در خاورمیانه ادامه می‌دهیم تا توانایی موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را تضعیف کنیم.

دو ماه پش نیز، وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را به بهانه «حمایت مالی حیاتی» از شبکه مالی مورد استفاده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان وضع کرد. بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، واشنگتن تحریم‌هایی را علیه ۳ نهاد و یک شخص در لبنان و ترکیه اعمال کرده و مدعی شد که آنها «حمایت مالی حیاتی» را برای شبکه مالی مورد استفاده نیروی قدس و حزب‌الله لبنان ارائه می‌کنند!

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن ۳ نهاد و یک فرد مستقر در لبنان و ترکیه را به دلیل ارائه حمایت‌های مالی حیاتی از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران (IRGC-QF) تحریم کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خزانه داری آمریکا در این خصوص اضافه شده است: این نهادها صدها میلیون دلار درآمد از فروش کالاهای ایرانی از جمله به دولت سوریه به دست آورده‌اند. این فروش کالا منبع اصلی تأمین مالی برای ادامه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله و حمایت از دیگر سازمان‌های تروریستی در سراسر منطقه به شمار می‌آید!

کد خبر 6080466

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند