Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومجی، جدیدترین ساخته استودیو TeamKill Media یعنی بازی Quantum Error فروردین ماه امسال معرفی شد و در نمایش اولیه با اتسمفر ترسناک خود توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۰، تریلر جدیدی از بازی ترسناک Quantum Error منتشر شد که در این تریلر شما با چند شخصیت آشنا می‌شوید که در حال نابودی هیولای‌های مختلف هستند و همچنین مقداری از گیم‌پلی بازی نیز به نمایش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باتوجه‌به تریلری که از این بازی چندی پیش منتشر شد، می‌توان گفت که بازی Quantum Error یک بازی شوتر ترسناک خواهد بود که المان‌های بازی DOOM و Control را با یکدیگر ادغام کرده است.

استودیو TeamKill Media به‌تازگی دو عکس جدید از بازی Quantum Error در توییتر خود منتشر کرده است. این دو تصویر به‌تازگی منتشر شده، صحنه‌ای از ابتدای یک کات سین را به همراه یک عکس از اسلحه‌ی مینی گان به همراه محیطی جدید در پس زمینه‌ را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید نگاهی به این عکس‌ها بیاندازید.

بازی Quantum Error قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شود. اگر با داستان بازی آشنایی ندارید شما می‌توانید شرح رسمی این بازی را در ادامه بخوانید:

 

«هنگامی که مرکز تحقیقاتی موناد کوانتوم در فاصله‌ی ۳۰ مایلی ساحل کالیفرنیا توسط یک موجود ناشناس مورد حمله قرار گرفت و باعث شد این مجموعه در آتش فرو برود و به‌طور کامل قفل شود، یک تماس اضطراری برای کمک به بخش آتش Garboa در سانفرانسیسکو کالیفرنیا گرفته شد. 

رئیس آتش نشانی، استورگیس (Sturgis)، به این تماس پاسخ می‌دهد و شما، سروان جیکوب توماس (Capt. Jacob Thomas)، همکارتان، شین کوستا (Shane Costa)، و یک خدمه را به همراه هلی‌کوپتری به آن‌جا می‌فرستد.

مأموریت شما ساده است. شما باید هر تعداد افرادی که می‌توانید را از ساختمان در حال سوختن نجات دهید و بیرون بروید. بااین‌حال، این مأموریت نجات ساده به سرعت تغییر می‌کند و هنگامی که شما متوجه می‌شوید که اوضاع آنطور که به نظر می‌رسد نیست.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی پلی استیشن 4 پلی استیشن 5 منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و ۲ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به نام خود زد. به نقل از فارس پرسپولیس در لیگ برتر امسال اما میزبان وحشتناکی بوده و سود خوبی از بازی‌های خانگی خود برده است. قرمز پوشان در ۱۱ دیداری که در لیگ برتر امسال میزبان بوده، ۱۸ بار موفق به گلزنی شده‌ و دروازه تمام حریفانش را حداقل با یک گل باز کرده‌ است.این عملکرد باعث شده تا پرسپولیس میزبان بی‌رحم لیگ برتر تا اینجا لقب بگیرد. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888249

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بدلکاری ترسناک تام کروز با پرش واقعی از روی کوه
  • فیلم| تصاویر ترسناک از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان
  • درگیری وینیسیوس جونیور با آلوارو موراتا و برخی اعضای کادرفنی اسپانیا در لحظات پایانی بازی / فیلم
  • (ویدیو) تصاویر ترسناک از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان
  • (ویدئو) طوفان ترسناک شن در مسیر جاده زاهدان
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان
  • خبرنگاران ترکمن با قلعه‌نویی عشق کردند!
  • بازی GTA 6 احتمال دارد با تاخیر منتشر شود