Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عین الله جهانی گفت: ورود موتور به خطوط ویژه اتوبوس، ممنوع است و صراحتا تخلف تلقی می‌شود و اگر پلیس آنها را بگیرد حتما تا یک هفته موتور توقیف می‌شود و جریمه نقدی هم به همراه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به برخورد با تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه اتوبوس گفت: حدود سه و نیم میلیون دستگاه موتورسیکلت در تهران وجود دارد که واقعا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند و قانونمند هستند اما بعضا افرادی هم هستند که تخلف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عمده تخلف موتورسواران تردد در خطوط ویژه و معابر ممنوعه است که این موضوع در مناطق 11 و 12 شهر تهران بیشتر دیده می‌شود چراکه در این مناطق به منظور تسهیل عبور و مرور و دور زدن گره ترافیکی مردم به جای خودرو از موتور استفاده می‌کنند.

سرهنگ جهانی درخصوص ورود بی رویه موتورسوران به خطوط ویژه به خصوص در مناطقی مانند مخبرالدوله تصریح کرد: ورود موتور به خطوط ویژه اتوبوس، ممنوع است و صراحتا تخلف تلقی می‌شود و اگر پلیس آنها را بگیرد حتما تا یک هفته موتور توقیف می‌شود و جریمه نقدی هم به همراه دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به کمبود ظرفیت ناجا گفت: متاسفانه ما آنقدر ظرفیت نداریم که برای همه موتورسوران در تمام تقاطع‌ها پلیس قرار دهیم تا کنترل کنند به همین دلیل تاکید ما بر این است که مردم از لحاظ فرهنگی به حدی غنی شوند که خودشان رعایت کنند وگرنه پلیس هر روز جریمه می کند، موتور توقیف می کند، پارکینگ می‌برد و... اما تخلفات توسط موتورسواران وجود دارد.

//انتهای پیام: 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور خودرو شهر تهران مقررات راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت خطوط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:   در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران است در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران