Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:13:23 GMT

«استخدام رانتی» در استانداری کرمانشاه تایید شد+سند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۷۱۱

«استخدام رانتی» در استانداری کرمانشاه تایید شد+سند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش فعالان فضای مجازی استان کرمانشاه، با اعتراض به شائبه استخدام برخی از افراد اصلاح‌طلب در دولت واکنش نشان دادند. بنابر گفته این فعالان، لیستی ۲۰ نفره از اصلاح طلبان و فعالان ستادی حسن روحانی تهیه شده و مسئولان کرمانشاه به دنبال آن هستند که در سال آخر دولت، این افراد را به استخدام دولت در بیاورند، حالا سندی به دست خبرگزاری فارس رسیده که از تایید این مسئله حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از حضور، نوبخت (معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) نامه‌ای با امضای هوشنگ بازوند به وی داده می‌شود تا نسبت به جذب تعدادی از فعالین ستادی حسن روحانی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ اقدام شود. این نامه به شرح ذیل است:

« با عنایت به قول مساعد ریاست محترم جمهور در همایش استانداران در مجموعه سعدآباد در سال ۱۳۹۸ مبنی بر بکارگیری و جذب تعداد ۲۰ نفر از فعالان ستاد انتخاباتی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ در استان کرمانشاه به استحضار می‌رساند با توجه به اینکه تاکنون مکاتبات و پیگیری‌های مکرری در این خصوص صورت پذیرفته و نتیجه مشخصی در خصوص اخذ و تخصیص شناسه استخدامی افراد معرفی شده حاصل نگردیده، لذا خواهشمند است با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم و وضعیت خاص معیشتی این افراد که عمدتاً دارای تحصیلات عالیه و جایگاه خاص سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشند دستور فرمایید اقدام لازم در این خصوص معمول گردد.»

 

با وجود این نامه، رسماً تلاش برای جذب تعداد خاصی از افراد سیاسی در ماه‌های پایانی دولت قطعی است و حال باید دید که مسئولان استانداری چه پاسخی به این اقدام خواهند داشت.

این نامه‌نگاری در حالی صورت گرفته که بنابر رویه معمول کشور، هرنوع جذبی در بدنه دولت باید از طریق آزمون صورت بگیرد و حال این سوال ایجاد شده که آیا نامه نگاری‌های مکرر استانداری کرمانشاه برای جذب این افراد قانونی است یا خیر؟

لازم به ذکر است که نامه‌های پیشین و اسامی افراد معرفی شده در نزد خبرگزاری فارس محفوظ است.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت حسن روحانی کرمانشاه فضای مجازی استخدام استخدام رانتی استانداری کرمانشاه خبرگزاری فارس هوشنگ بازوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد