Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بسته‌های پیشنهادی فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه برگزاری لیگ برتر والیبال گفت: در دو بسته اول و دوم شرایط متفاوت نیست، طبق روش اول، مسابقات به روال عادی برگزار می‌شود و در روش دوم نیز فقط مرحله پلی آف به صورت متمرکز خواهد بود. تنها روش سوم کمی متفاوت است که فکر می‌کنم از ابتدا نیز با توجه به تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌ها و شرایط کرونا، منطقی‌تر بود که مسابقات در دو گروه برگزار می‌شد اما حال به این نتیجه رسیده‌اند که باید رقابت‌ها این گونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال سیرجان تأکید کرد: اگر قرار باشد دور برگشت مسابقات در دو گروه برگزار شود، دیگر ادامه دور رفت معنا ندارد و کاری بیهوده است، چرا که تیم‌ها باید برای هر سفر بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه کنند و بازی را انجام دهند که ممکن است در دور برگشت آن تیم در گروهشان نباشد. قطعاً از ۶ بازی که در دور برگشت قرار است برگزار شود، سه یا چهار بازی در جدول نخواهد بود، پس کاملاً بازی دور رفت بیهوده می‌شود. نمی‌شود که تیم هم هزینه کند، هم بازیکنانش را در شرایط کرونایی به خطر بیندازد.

وی ادامه داد: خیلی‌ها صحبت از رنکینگ می‌کنند. به عنوان تیم صدرنشین جدول می‌گوییم هر رنکینگ که می‌خواهند اعمال کنند، چرا که شرایط فرق نمی‌کند. ما نمی‌توانیم تمام بازی‌های دور رفت را انجام دهیم و در دور برگشت برخی از این بازی‌ها بیهوده شوند، چرا که ممکن است آن تیم‌ها در گروه ما حضور نداشته باشند.

تندروان در ادامه اظهار داشت: باید نظرات منطقی باشد. در وهله اول، مهم سلامت بازیکنان است. تمام تیم‌هایی که هزینه‌های میلیاردی داشته‌اند و تمرینات را به خوبی برگزار کرده‌اند، نمی‌توانند به راحتی حدود ۲۰ میلیارد را به جوی بریزند، چرا که یک تیم پایین جدولی ظرف یک هفته تشکیل شده است.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون باید تصمیم گیری درستی انجام دهد، در غیر این صورت هر تیمی ساز خودش را خواهد زد، گفت: در حال حاضر بحث ما فدراسیون نیست. در هیچ کجای دنیا نمی‌توانند تصمیم درستی بگیرند، چرا که کرونا وجود دارد و تصمیمات را تحت الشعاع قرار می‌دهد. ویروس طوری پیش روی می‌کند که نمی‌توان آن را پیش بینی کرد. حتی در شیوه متمرکز هم امکان ابتلا وجود دارد. باید تصمیمی گرفته شود که کمترین آسیب سلامتی به تیم‌ها بخورد. ما امسال فقط باید برای تیم ملی بازی کنیم و برد و باخت در اولویت دوم قرار گیرد. امسال سالی نیست که برد و باخت در اولویت باشد. اولویت نخست سلامتی است و اولویت دوم، برد و باخت‌ها.

تندروان در پاسخ به این سوال که شاید اسپانسرها با این دیدگاه موافق نباشند، چرا که هزینه کرده‌اند، گفت: چه هزینه‌ای؟ هر تیمی ممکن است مخالف باشد اما مهم این است که در جلسه راهکار داشته باشد و گرنه مخالف بقیه صحبت کردن راحت است. به عنوان تیم صدرنشین جدول می گویم که بهترین شرایط برای ما ادامه مسابقات لیگ است. ما بازی‌های خود را در ارومیه و آمل انجام داده‌ایم و در ادامه آنها باید به شهر ما سفر کنند اما باید به این فکر کنیم که سلامت بازیکنان در اولویت قرار گیرد، نه چیز دیگر.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در پاسخ به این سوال که طبق پیشنهاد شما اگر بازی‌های دور رفت برگزار نشود چطور تیم‌ها را در دو گروه تقسیم بندی کنند، گفت: بسیار واضح است. اگر بازی سایپا و ورامین انجام شود دیگر چیزی در دور رفت باقی نمی‌ماند. هر رنکینگی که می‌خواهند اعمال کنند، فرقی به حال ما نمی‌کند. ممکن است در این میان چند تیم متضرر و چند تیم نفع ببرند. قطعاً تیم‌هایی نفع خواهند برد که شاید تا اینجا شرایط خوبی نداشته‌اند.

وی در پایان درباره شرایط تیمش گفت: تمرینات خود را انجام می‌دهیم. در تستی که دادیم نتایج همه منفی بود. در قرنطینه اردویی حضور داریم و تمرینات را ادامه می‌دهیم.

کد خبر 5055275 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال ویروس کرونا سیرجان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده بشار رسن ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هندبال مهدی رسول پناه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی برد و باخت دور برگشت بازی ها دور رفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که یازده نفر از آنها از ارومیه هستند .

اسامی بازیکنان دعوت شده از استان آذربایجان غربی به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال مردان به شرح زیر است:

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی و مبین نصری

مدافع میانی: محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته و متین احمدی

قطر پاسور: بردیا سعادت، محمد بربست و رضا رضایی

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور

آماده سازی تیم ملی از فردا روز چهارشنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد.

علاوه بر این بازیکنان عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری نیز از استان آذربایجان غربی در قالب کادر مربیان به تیم ملی والیبال کشور دعوت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در کرمانشاه
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت