Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@14:17:10 GMT

کمبود نان در تبریز شایعه است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۹۸۲۳

کمبود نان در تبریز شایعه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هرگونه شایعات مربوط به کمبود و گرانی نان در تبریز و سایر شهرستان‌های استان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر کمبود آرد و نان در تبریز و دیگر شهرستان‌های استان، گفت: تمامی این اخبار، کذب است و هیچ مشکلی از بابت تامین آرد و پخت نان در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان‌هایی است که برداشت گندم در آن تازه به اتمام رسیده است و بر همین اساس، اخبار منتشرشده مبنی بر کمبود آرد در این فصل، غیرمعقول و حاکی از بی‌اطلاعی حاشیه‌سازان است.

جهانگیری، افزایش پخت و ارتقای کیفیت نان را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های استان دانست و ادامه داد: برای این منظور بخشی از آرد مورد نیاز استان از کشورهای دیگر وارد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه نسبت به حاشیه‌سازی و گران‌فروشی برخی نانوایان انتقاد کرد و گفت: هرگونه افزایش قیمت نان باید به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

جهانگیری افزود: افزایش خودسرانه قیمت، تخلف است و با متخلفان طبق ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.

وی همچنین خواستار افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها از سوی سازمان صمت و دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی و برخورد با متخلفان شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شایعه کمبود نان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز