Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار کرمان با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان گفت: این محدودیت‌ها با تشدید بازرسی‌ها همراه است. - اخبار استانها -

محمدصادق بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات روشنگر، حکیمانه و قاطع خود وظیفه ما در را قبال مقابله با شیوع ویروس کرونا مشخص کردند اظهار داشت: سه فراز ارزشمند اتخاذ تصمیمات حاکمیتی، اقناع افکار عمومی، همکاری همه دستگاه‌ها و مردم در بیانات رهبر معظم انقلاب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا در سطح ستاد ملی و استانی تصمیماتی گرفته شده است عنوان کرد: کادر بهداشت و درمان و مدیران و مسئولان اجرایی باید به وظایف خود عمل کنند و در کنار آنها مردم سومین گروهی هستند که باید در راستای عمل به وظایف خود جدی باشند چرا که همه اقدامات بدون همکاری مردم بی ثمر است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه تصمیمات ستاد استانی کرونا برگرفته از تصمیمات ستاد ملی است و ستاد استانی امکان اخذ هر تصمیم و اعمال هر محدودیتی را ندارد افزود: اعمال محدودیت‌های جدید با اعمال بازرسی‌ها و تشدید نظارت‌ها همراه است.

وی با بیان اینکه از امروز آموزش‌ها در تمام مراکز به صورت غیرحضوری است افزود: در ادارات استان دورکاری تا سقف 50 درصد کارکنان با اولویت افراد مسن، بیماران زمینه‌ای و کسانی که ارباب رجوع حادی ندارند باید اعمال شود.

بصیری با اشاره به اینکه این تعطیلی‌ها باید یک روز در میان باشد تا کار ارباب رجوع روی زمین نماند گفت: باید کنترل شود که در خانه کار افراد توسط کارمندان انجام شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مناسبی همه نشست‌ها، همایش‌ها و غیره به مدت دو هفته تعطیل است ادامه داد: حضور در آرامستان‌ها نیز محدود بوده و با تعداد محدود وابستگان درجه یک متوفی باید انجام شود.

افزایش 3 برابری بستری‌های مبتلا به ویروس کرونا در استان کرمان/ مردم استفاده خانه تا خانه از ماسک را جدی بگیرند احتمال بازگشت روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کرمان؛ رعایت دقیق دستورالعمل‌ها تا پایان اپیدمی ضرورت دارد کاهش شیوع کرونا در استان کرمان‌ / ‌احتمال طغیان همزمان آنفولوآنزا و کووید 19

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز تفریحی، شهربازی‌ها، استخر، باشگاه‌های ورزشی، موزه‌ها، سینما و تئاتر، سالن‌های زیبایی، کافه و چایخانه‌ها به مدت دو هفته تعطیل هستند افزود: فعالیت تالارهای عقد و عروسی به عهده فرمانداران گذاشته شده و در صورت باز بودن باید با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

وی با بیان اینکه بر اجرای مصوبات قبلی ستاد کرونا نیز تأکید شده است گفت: خدمات رسانی به افرادی که ماسک نمی‌زنند در ادارات و به ویژه بانک‌ها ممنوع است و رستوران‌ها و مراکزی مانند آن تا ساعت 16 فعالیت عادی دارند و از 16 به بعد فعالیت آنها به صورت بیرون بر است.

بصیری با اشاره به ممنوعیت تردد به مناطق ییلاقی استان گفت: جاده‌های ترانزیتی مسدود نشده و تردد در این جاده‌ها وجود دارد و اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌های روستایی با همکاری فرمانداران و عوامل انتظامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی شهرستان‌های استان چون بافت، بردسیر، سیرجان و رفسنجان در وضعیت فوق قرمز قرار دارند افزود: امروز تصمیمات جدیدی برای این شهرستان‌ها اخذ می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا اعمال محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری