Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر پاکستان در نامه ای به مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک با اشاره به افزایش افراط گرایی میان مسلمانان،خواستار ممنوعیت محتوای اسلام هراسی در این شبکه اجتماعی شد.

نامه عمران خان در توئیتر منتشر و در آن اشاره شده است، گسترش اسلام هراسی از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، به ترویج افراط گرایی و خشونت در جهان منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خان در بخشی از این نامه نوشته است: از شما می خواهم ممنوعیتی بر محتوای اسلام هراسی و نفرت پراکنی علیه اسلام در فیس بوک وضع کنید. بازتاب تعصب و تبعیض، ترویج بیشتر افراط گرایی است.

سخنگوی فیس بوک در پاسخ نامه عمران خان به رویترز گفت: این شرکت با تمام اشکال نفرت مخالف است و اجازه نمی دهد افراد براساس نژاد، قومیت، ملیت  یا مذهب به فردی حمله کنند. 

در بیانیه این شبکه اجتماعی آمده است: به محض اینکه از وجود چنین محتوای نفرت پراکنی آگاه شویم، آن را حذف می کنیم. 

کد خبر 5056216

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک پاکستان اسلام هراسی حاکمیت سایبری ویروس کرونا واکسن کرونا فناوری فضایی تحقیقات علمی حاکمیت سایبری نوآوری اینترنت ایرانسل فیس بوک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید دانش بنیان فناوری 5G شرکت دانش بنیان توییتر اسلام هراسی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

به گزارش جماران؛ رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • کولاک رقیب گرایی در بیشکک؛ صعود اسماعیلی، رستمی و ساروی به نیمه‌نهایی
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد