Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:12:23 GMT

جوان انقلابی بسم الله!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۰۰۱

جوان انقلابی بسم الله!

ظهور پدیده انقلاب اسلامی در ایران در کنار همه تحول های نیکویی که داشت، پدیده جدیدی را به جامعه ایرانی و حتی بین المللی عرضه کرد و آن چیزی نبود جز پدیده "جوان انقلابی"

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , ظهور پدیده انقلاب اسلامی در ایران در کنار همه تحول های نیکویی که داشت، پدیده جدیدی را به جامعه ایرانی و حتی بین المللی عرضه کرد و آن چیزی نبود جز پدیده "جوان انقلابی"

از ابتدای انقلاب تا به امروز هر جا کشور نیازی داشته، این جوانان انقلابی بوده اند که پای در عرصه گذاشتند و پیش قدم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان اول انقلاب که کشور با هجوم دشمن بعثی روبرو‌شد، جوانان بودند که به جبهه ها رفتند و در کنار دیگر اقشار به دفاع از کیان ایران اسلامی پرداختند.

بعد از دفاع مقدس، جوانان وارد عرصه محرومیت زدایی شدند؛ اردوهای جهادی سال هاست که برگزار می شود و هرجا مشکلی و محرومیتی دیده شد، جوانان انقلابی با اشتیاق به آنجا رفتند تا به تکلیف خود عمل‌کنند.

دفاع‌ از حرم و ایران در مقابل تروریسم، دیگر میدانی بود که جوانان انقلابی آن را هم با موفقیت پشت سر گذاشتند.

حالا نوبت به ماموریت جدید رسیده است؛ مبارزه با کرونا همان دشمن جدیدی که‌ با چشم غیرمسلح نمی‌توان آن را دید!

دستور از ولی رسیده که جوانان "مومن" و "صالح" به عرصه مقابله برگردد. رهبر معظم‌ انقلاب امام‌ خامنه ای در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا که در حضور ایشان برگزار شد، بر این موضوع تاکید کردند.

حال با توجه به افزایش میزان شیوع بیماری بر اساس آمارهای اعلام‌شده و از طرف دیگر فرمایشات حضرت آقا، نوبت  جوانان انقلابی است که همانند اقداماتی‌ که از ابتدای انقلاب تا به امروز انجام شده، هر چه در توان‌ دارند به میدان بیاورند.

 

یادداشت از علی حسینی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جوانان انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد