Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داد که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، او قصد دارد رئیس پلیس فدرال، رئیس سیا و وزیر دفاع را برکنار و افراد جدید را جایگزین آنها کند.

 پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داده است که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برنده شود لیستی از اخراجیهای دولت را آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دو مقام مطلع، ترامپ قصد دارد بلافاصله بعد از پیروزی «کریستوفر ری» رئیس پلیس فدرال، «جینا هاسپل» رئیس سازمان سیا و «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور را برکنار کند و افراد جدیدی را جایگزین آنها کند.

براساس این گزارش، لیست افرادی که قرار است عوض شوند طولانی است اما این سه نفر در اولویت هستند و اول از همه رئیس اف بی آی قرار دارد.

آکسیوس در ادامه توضیح داده است که کریستوفر ری و جینا هاسپل در حلقه داخلی ترامپ در کاخ سفید جزو غیرقابل اعتمادترینها هستند و اگر دردسرهای انتخاباتی و تبعات آن نبود هر دوی آنها را حتی قبل از انتخابات تغییر می‌داد. 

پیش از این گزارش شده بود که رئیس کارکنان کاخ سفید از کارکنان این ستاد نیز خواسته است که همگی استعفای خود را آماده کنند تا در صورت پیروزی ترامپ دست وی برای تغییر و تحولات جدید باز باشد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین گزارش‌های تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور پیش از مهلت مقرر تدوین و در اختیار مسؤولان و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.

این مجلدها شامل «گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی»، «گزارش تحلیلی تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت»، «گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای تکالیف قانونی» و «گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها» است.

کد خبر 6080673 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد