Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@20:53:56 GMT

مرگ تلخ زن و شوهر جوان بوکانی / همه شوکه شدند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۲۰۱

مرگ تلخ زن و شوهر جوان بوکانی / همه شوکه شدند

گازگرفتگی جان زوج جوان بوکانی را گرفت.
 مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بوکان گفت: یک زوج جوان بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا ، سید طاها قاسمی روز دوشنبه  افرود: این زوج جوان حین خواب در منزل مسکونی خود دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان با دریافت گزارشی مبنی بر کاهش هوشیاری یک زوج جوان شامل یک زن ۲۲ساله و یک مرد ۲۷ ساله به همراه ۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند که متاسفانه عملیات احیا موفقیت‌آمیز نبود و زوج جوان در محل جان باخته بودند.

مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بوکان اضافه کرد: این حادثه، نخستین حادثه مرگبار بر اثر گازگرفتگی در سال جاری در این شهرستان است.

وی از مردم خواست در استفاده از وسائل گازسوز بیشترین دقت را داشته باشند تا دچار حادثه ناگوار از این دست نباشیم.

گازگرفتگی از شایعترین مسمومیت‌های شیمیایی منجر به فوت است که در نتیجه غفلت و رعایت نکردن اصول ایمنی رخ می‌دهد؛ علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شبیه سرماخوردگی است به‌طوری که فرد مسموم ابتدا دچار آبریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می‌شود ولی با توجه به اینکه بسیاری از گاز گرفتگی‌ها شب هنگام و در زمان خواب اتفاق می‌افتد، افراد متوجه این علائم نمی‌شوند.

"سردرد، احساس خستگی، تهوع و استفراع" دیگر علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن هستند که تداوم آن منجر به "تشنج، بیهوشی و مرگ" می‌شود.

با این وجود مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در زمره حوادث قابل پیشگیری است که نیازمند حساسیت و رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی رکنا منزل حادثه سرماخوردگی حوادث اخبار حوادث زن و شوهر مرگ جوان شوکه زوج جوان حوادث بوکان اخبار آذربایجان غربی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس جوان تلگرام دختر کرونا پلیس ماه فیلم قزوین تجاوز گاز مونوکسیدکربن زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • خطر مرگ؛ این گیاهان را دیگر نخورید
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر