Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@06:44:47 GMT

طرح«آمران سلامت» در استان زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۲۰۴

طرح«آمران سلامت» در استان زنجان اجرا می شود

میرزایی گفت: طرح آمران سلامت از امروز تا ۱۵ آبان ماه امسال در سطح شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم، خرم دره، ایجرود، زنجان، خدابنده و ابهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی اقدام به تدوین شیوه نامه اجرایی طرح آمران سلامت در خصوص بیمای کرونا ویروس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرام میزایی اضافه کرد: این طرح در جهت توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی – درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا عملیاتی می شود.

 

به گفته وی، به همین منظور طرح آمران سلامت از امروز تا ۱۵ آبان ماه امسال در سطح شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم، خرم دره، ایجرود، زنجان، خدابنده و ابهر اجرا می‌شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در خصوص جزئیات این طرح خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، اعضای جوانان و داوطلبان مستقر در چادرهای هلال احمر از این افراد درخواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌کنند تا نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این طرح مربوط به حل مشکلات افرادی که در اثر کرونا متضرر شده و آسیب دیده اند، است که با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی و درمانی این هموطنان اقدام خواهد شد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آمران سلامت هلال احمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان جمعیت هلال احمر استان زنجان طرح آمران سلامت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر  مبنی بر گم شدن فردی در کوهستان های آخ تنگ خسروشیرین، تیم پایگاه کلوان با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران با تلاش چهار ساعته ، پس از دریافت اطلاعات از همراهان فرد و ۲ ساعت کوهپیمایی،  فرد گمشده  راکه مردی ۵۲ ساله بود،  پیدا و وی را به کوهپایه کوه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده