Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای تعمیق روابط دو قوه و همچنین نزدیک شدن به زمان تقدیم لایحه بودجه  به مجلس را منوط به تشخیص ستاد ملی کرونا دانست و اظهار داشت: این موضوع به پروتکل‌هایی که ستاد ملی کرونا برای آقای رئیس‌جمهور تعریف می‌کند بستگی دارد.

وی عنوان کرد: اگر نظر ستاد ملی کرونا مثبت باشد، رئیس‌جمهور به مجلس می‌رود و اگر مثبت نباشد نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: در مورد جلسه به صورت ویدئو کنفرانس اصلا حرفی نداریم و هر زمان لازم باشد و مجلس هم بخواهد مشکلی برای برگزاری چنین جلسه‌ای نخواهیم داشت.

واعظی ادامه داد: ما در جریان معرفی وزیر پیشنهادی صمت گفتیم یا آقای جهانگیری در صحن مجلس حضور پیدا می‌کند یا به تشخیص خود مجلس اگر علاقه داشتند، می‌توانند جلسه رأی اعتماد را به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور برگزار کنند. ما برای برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس هیچ مشکل نداریم.

وی در رابطه با اینکه آیا از سوی دولت درخواستی برای تشکیل جلسه بصورت ویدئو کنفرانس به مجلس ارائه شده است؟، تاکید کرد: اصلا کار به آنجا نرسیده است، به مجلس اعلام کردیم هر طور خودتان راحت هستید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس لایحه بودجه واعظی جهانگیری لایحه بودجه نمایندگان مجلس ویدئو کنفرانس ستاد ملی کرونا ویدئو کنفرانس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون